حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

گلکسی نوت 10 لایت با یک باتری غول پیکر از راه می رسد!

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – گلکسی نوت 10 لایت دارای ظرفیت باتری بیشتری نسبت به گلکسی نوت 10 پلاس خواهد بود و انرژی آن توسط یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی تامین می شود.

انتظار می رود سامسونگ برای نسل آینده پرچمداران خود از باتری های با ظرفیت بالا استفاده کند. به نظر می رسد این رویه در رابطه با گوشی های بالارده آن نیز رعایت شود. در همین راستا ظرفیت باتری یکی از گوشی های بالارده آن از پرچمدار این برند بیشتر خواهد بود.

اخیرا یک باتری جدید با شماره مدل EB-BN770ABY در پایگاه داده Safety Korea منتشر شده که ظاهرا به گوشی Note 10 لایت تعلق داد. در این تصویر کم کیفیت، ظرفیت باتری به طور واضح به چشم می خورد. نوت 10 لایت همانند گوشی گلکسی S10 لایت ، دارای باتری 4500 میلی آمپر ساعتی است. پس می توان گفت که این دستگاه علیرغم داشتن چیپست قدیمی اگزینوس 9810، مشکلی در خصوص شارژدهی باتری پیدا نخواهد کرد.

باتری گلکسی نوت 10 لایت

البته هنوز مشخص نیست که آیا گلکسی نوت 10 لایت نیز همانند نسخه پرچمدار خود، از فناوری شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می کند یا خیر. با توجه به اینکه گلکسی نوت 10 پلاس قادر به پشتیبانی از شارژ سریع 45 واتی است، می توان حدس زد که نوت 10 لایت نیز از این قابلیت بهره مند خواهد بود. اگر چه نوت 10 پلاس یک دستگاه پرچمدار به شمار می آید و مقایسه آن با نسخه لایت چندان صحیح نیست، اما هنگامی که یک گوشی میان رده مانند گلکسی A91  ی تواند از شارژ سریع پشیبانی کند، پس احتمال برخورداری از این قابلیت در گلکسی نوت 10 لایت نیز وجود دارد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع