حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

خودروی برقی قدرتمند پورشه با 4 موتور در راه است

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – بر اساس اطلاعات جدید، پورشه در حال توسعه یک خودروی شاسی بلند برقی با 4 موتور است که هر موتور برای یک چرخ در نظر گرفته شده است.

در گذشته شاهد معرفی خودروی پورشه تایکان بودیم (پورشه تایکان به صورت رسمی معرفی شد). این شرکت آلمانی قصد دارد در آینده خودروهای تمام الکتریکی بیشتری روانه بازار کند. بر اساس اطلاعاتی که از سوی پورشه در اختیار رسانه ها قرار گرفته، این شرکت در حال توسعه یک خودروی شاسی بلند برقی جدید مجهز به 4 موتور است.

استفاده از 4 موتور الکتریکی علاوه بر افزایش شتاب، باعث بهبود کنترل آن نیز می شود. پورشه برای هر چرخ خودروی جدید خود یک موتور در نظر می گیرد. این موضوع باعث انتقال بهتر قدرت و همچنین کنترل بهتر آن در جاده های خیس و یا در پیچ ها می شود. در حقیقت با یک خودروی برقی اسپرت از سوی پورشه روبه‌رو هستیم.

خودروی برقی پورشه

این شرکت آلمانی اعلام کرده این خودرو نیازی به سنسورهای اضافه و یا نرم افزار کنترلی جدیدی ندارد. بر اساس اعلام پورشه، این سیستم در دو سال اخیر مورد بررسی و آزمایش قرار گرفته است تا از عملکرد آن اطمینان حاصل شود.

در حال حاضر یک سوال مهم وجود دارد: کدام خودرو برای اولین بار به این سیستم مجهز می شود؟ پورشه در گذشته اعلام کرده بود در حال توسعه ماکان تمام الکتریکی است (پورشه ماکان توربو مدل 2020 از راه رسید). ماکان یک خودروی اقتصادی محسوب می شود؛ بنابراین نباید منتظر استفاده از 4 موتور در آن باشیم. این احتمال وجود دارد که نمونه برقی کاین و یا یک خودروی الکتریکی جدید پورشه به این سیستم مجهز شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع