مک پرو جدید اپل از تاریخ 10 دسامبر قابل سفارش است

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – انتظار برای خرید سخت افزار جدید اپل به پایان رسید و علاقه مندان از تاریخ 19 آذر قادر به سفارش مک پرو جدید به همراه نمایشگر Pro Display XDR هستند.

سخت افزارهای جدید اپل یعنی مک پرو و پرو دیسپلی XDR در ماه ژوئن و در کنفرانس WWDC 2019 معرفی شدند (مک پرو جدید اپل با طراحی جذاب و مشخصات قدرتمند از راه رسید). حال طبق ایمیل ارسال شده به وسیله اپل، مشتریان می توانند از تاریخ دهم دسامبر سال جاری نسبت به سفارش مک پرو جدید اقدام کنند.

اپل در ابتدا اعلام کرده بود که مک پرو و پرو دیسپلی XDR در پاییز در دسترس مشتریان قرار می گیرند. گزارش بلومبرگ در ماه نوامبر نشان داد که این دستگاه ها در دسامبر عرضه خواهند شد و ایمیل امروز اپل نیز مهر تاییدی بر این گزارش است. البته باید گفت که اپل به نحوی به قول خود عمل کرده چون دهم دسامبر هنوز جزو پاییز به حساب می آید و زمستان از روز 21ام این ماه آغاز می شود.

شایان ذکر است؛ ایمیل اخیر اپل تنها به این نکته اشاره می کند که مک پرو و پرو دیسپلی XDR از دهم دسامبر قابل سفارش خواهند بود. با توجه به این که بسیاری از کاربران تمایل به سفارش پیکربندی های دلخواه دارند، تحویل این سخت افزار تا مدتی طول می کشد.

مک پرو جدید اپل

مک پرو در نسخه پایه با قیمت 5999 دلار به بازار عرضه می شود. این محصول از 32 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه SSD بهره می برد. پردازنده به کار رفته در این محصول از نوع اینتل Xeon هشت هسته ای بوده و گرافیک آن  نیز، رادئون پرو 580X است. از طرف دیگر، نمایشگر 32 اینچی پرو دیسپلی XDR با قیمت ابتدایی 4999 دلار به فروش می رسد. پایه این نمایشگر را باید جداگانه خریداری کرد که قیمت آن 999 دلار است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع