قیمت جدید جک S5 اتوماتیک رسما اعلام شد | آذر 98

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – قیمت جدید جک S5 اتوماتیک ویژه آذر 98 در اختیار رسانه ها قرار گرفت. قیمت جدید جک اس 5 اتوماتیک برابر با 307.5 میلیون تومان است.

به نظر می رسد افزایش قیمت خودرو توسط شرکت ها تبدیل به یک موضوع عادی شده و مصرف کننده نیز واکنشی نسبت به آن از خود نشان نمی دهد.

کرمان موتور یکی از شرکت هایی بوده که به صورت ماهانه و حتی هفتگی، قیمت محصولات خود را افزایش می دهد. در گذشته شاهد چنین موضوعی در رابطه با جک S3 بودیم، به گونه ای که در یک ماه قیمت آن 3 بار افزایش پیدا کرد (قیمت جدید جک S3 اعلام شد؛ افزایش مجدد).

حال این تولیدکننده خودروهای چینی تصمیم گرفته چنین موضوعی را برای برادر بزرگتر آن پیاده کند. با توجه به عدم اعتراض مصرف کننده، افزایش قیمت از سوی یک شرکت طبیعی به نظر می رسد، چرا که سود بیشتری نصیب آن می شود.

شرکت کرمان موتور از امروز پیش فروش خودروی جک اس 5 اتوماتیک با قیمت جدید را شروع کرده است. این خودرو در آبان و دی 99 تحویل خریداران می شود.

قیمت جدید جک S5 اتوماتیک ویژه آذرماه 98 به شرح زیر است:

نام خودرو

قیمت آبان 98 (تومان)

قیمت آذر 98 (تومان)

جک S5 اتوماتیک 299,000,000 307,500,000

همانطور که در جدول بالا مشاهده می کنید، قیمت این خودروی شاسی بلند در یکماه نزدیک به 8 میلیون تومان افزایش داشته است. در روزهای اخیر شاهد افزایش قیمت ارز در بازار بودیم که همراه با افزایش قیمت بنزین، گرانی خودرو را در پی داشته است (قیمت روز خودروهای داخلی).

جک S5 اتوماتیک به یک موتور 2.0 لیتری مجهز شده که از توربوشارژر بهره می برد. این موتور 4 سیلندر قدرتی برابر با 174 اسب بخار و گشتاوری برابر با 265 نیوتون متر تولید می کند.

نظر شما در رابطه با قیمت جدید جک اس 5 اتوماتیک چیست؟ آیا این خودرو ارزش پرداخت 301 تومان هزینه را دارد؟ نظر خود را با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع