نمایشگاه CES 2020 لاس وگاس پس از 28 سال میزبان شرکت اپل خواهد شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – شرکت اپل قصد دارد در نمایشگاه CES 2020 حضور پیدا کند. این شرکت از 28 سال پیش در این نمایشگاه حاضر نشده است.

اپل از سال 1992 تا به امروز، به صورت رسمی در نمایشگاه CES حضور نداشته است. در سال 1992 شاهد رونمایی از نیوتن بودیم. مدیر ارشد جهانی حفظ حریم شخصی اپل، Jane Horvath در مصاحبه ای به حضور اپل در نمایشگاه CES 2020 اشاره کرده است. علاوه بر اپل، شرکت فیسبوک نیز در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

اپل به صورت غیررسمی در 28 سال گذشته در نمایشگاه CES تاثیرگذار بوده است. در گذشته شاهد برگزاری کنفرانس Macworld در بازه زمانی مشابه با نمایشگاه CES از سوی اپل بودیم و همانطور که می دانید، اپل با معرفی آیفون در ژانویه 2007 موفق شد تمام نگاه ها را به سوی خود جلب کرده و نمایشگاه CES را بی اهمیت جلوه دهد.

نمایشگاه CES 2020

بر اساس گزارش های منتشر شده، برخی کارکنان اپل در سال های گذشته در نمایشگاه CES حضور داشته اند تا با محصولات رقیبان آشنا شوند. بسیاری از شرکت های تولیدکننده لوازم جانبی در این نمایشگاه حضور دارند و لوازم جانبی مخصوص محصولات اپل را به نمایش می گذارند؛ با این حال خود شرکت اپل در 28 سال گذشته غایب بزرگ CES بوده است.

در حالی که حضور اپل در نمایشگاه CES 2020 یک قدم بزرگ محسوب می شود، نباید منتظر رونمایی از محصول جدیدی توسط آن باشیم. اپل دستگاه های جدید خود را در مراسم های اختصاصی معرفی می کند، بنابراین امیدی به ملاقات با محصولات جدید آن در CES 2020 نداشته باشید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع