تماشا کنید: بررسی آئودی TT RS کوپه مدل 2020

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – آئودی TT RS یکی از جذاب ترین خودروهای این سازنده آلمانی محسوب می شود. در ادامه ویدیوی بررسی این خودروی اسپرت برای شما آماده شده است.

آئودی خودروهای زیادی را در بازار به فروش می رساند که یکی از آن ها، آئودی TT است. نسخه اسپرت تر این خودروی آلمانی با نام TT RS در اختیار خریداران قرار می گیرد. مدل 2020 این خودروی کوپه به صورت استاندارد از چراغ های LED بهره می برد که البته با پرداخت هزینه اضافه می توان آن را با چراغ های OLED سفارش داد.

آئودی TT RS به یک موتور 5 سیلندر بنزینی توربوشارژ مجهز شده است. این موتور قادر به تولید 400 اسب بخار قدرت و 480 نیوتن متر گشتاور است. این موتور عملکرد بسیار بهینه ای دارد. سرعت این خودروی آلمانی در مدت زمان 3.7 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می رسد. سرعت آن به صورت الکترونیکی روی 250 کیلومتر بر ساعت محدود شده که البته می توان به صورت سفارشی آن را به 280 کیلومتر بر ساعت افزایش داد.

قدرت تولیدی موتور توسط سیستم چهار چرخ محرک Quttro به چرخ ها منتقل می شود. خریداران می توانند آن را با رینگ های 19 و یا 20 اینچی سفارش دهند. با پرداخت هزینه اضافه می توان صاحب سیستم تعلیق اسپرت RS شد. در کابین این خودرو شاهد استفاده از نمایشگر 12.3 اینچی برای کیلومترشمار دیجیتال آن هستیم. قیمت آئودی TT RS کوپه از 67 هزار یورو شروع می شود.

در ادامه ویدیوی بررسی این خودروی آلمانی را مشاهده می کنید:

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع