مشخصات سونی اکسپریا 3 لو رفت

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – مشخصات سونی اکسپریا 3 توسط گیک بنچ در اختیار رسانه ها قرار گرفت. این گوشی هوشمند به چیپست اسنپدراگون 865 و 12 گیگابایت رم مجهز می شود.

تا به امروز شاهد انتشار شایعاتی در رابطه با پرچمدار آینده سونی، اکسپریا 3 بودیم. به تازگی این گوشی هوشمند در بنچمارک گیک بنچ حضور کرده است. مشخصات سونی اکسپریا 3 به پردازنده اسنپدراگون 865 و 12 گیگابایت رم اشاره می کند. در حالی که شایعات گذشته به چیپست اسنپدراگون 865 اشاره کرده بودند، رم مورد استفاده در این گوشی هوشمند فراتر از انتظار است. بد نیست بدانید اکسپریا 1 از 6 گیگابایت رم بهره می برد.

در نتایج بنچمارک گیک بنچ این گوشی هوشمند شاهد حضور کلمه Kona برای مادربرد هستیم که به پردازنده اسنپدراگون 865 اشاره دارد. این دستگاه از سیستم عامل پیش فرض اندروید 10 بهره می برد. شماره مدل این دستگاه، PM-1310 بوده که قبلا در سایت SonyMobile.com مشاهده شده است. شماره مدل سونی اکسپریا 1، PM-122X است، بنابراین با گوشی جدید این برند ژاپنی روبه‌رو هستیم.

مشخصات سونی اکسپریا 3

یکی از مدل های این دستگاه قادر به پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G است. پنل پشتی اکسپریا 3 سونی به صورت خمیده طراحی می شود و رزولوشن نمایشگر آن +QHD است. بر اساس رندری که در گذشته منتشر شده بود، این دستگاه از دوربین اصلی با 6 سنسور بهره می برد. دوربین اصلی سونی اکسپریا 3 دارای سنسورهای 48، 20، 16، 12، 8 و 0.5 مگاپیکسلی است.

سونی اکسپریا 3 که البته برخی شایعات از آن با نام اکسپریا 0 یاد می کنند، احتمالا یکی از چهار پرچمداری باشد که سونی سال آینده معرفی می کند. در حال حاضر شایعات و گزارش های کمی در رابطه با این اسمارت فون در اختیار رسانه ها قرار گرفته است؛ با این حال احتمال رونمایی از آن در نمایشگاه IFA 2020 وجود دارد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع