حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

لپ تاپ ال جی Gram به نسل دهم پردازنده های اینتل مجهز شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – لپ تاپ ال جی Gram مدل 2020 علاوه بر پشتیبانی از استاندارد وای فای 6، از نسل دهم پردازنده های آیس لیک بهره می برد.

شرکت ال جی به تازگی اطلاعات جدیدی را در رابطه با لپ تاپ های Gram منتشر کرده است. این محصولات مانند مدل های قبلی خود بسیار سبک وزن بوده و طول عمر باتری بالایی دارند، البته سرعت عملکرد و کارایی آن ها به لطف بهره مندی از قطعات جدید به مراتب بیشتر است. گرم های 2020 شامل یک مدل 17 اینچی، 14 اینچی، 15 اینچی و همچنین یک مدل تبدیل پذیر دو در یک می شوند.

اینطور که پیداست، لپ تاپ ال جی Gram برای پردازش داده ها، از نسل دهم پردازنده های آیس لیک با گرافیک Iris پلاس و رم DDR4 دو کاناله با ظرفیت 24 گیگابایت بهره می گیرد. این شرکت کره ای اظهار داشته که قدرت پردازش گرافیکی مدل های جدید را تا دو برابر افزایش داده است. بدین ترتیب لذت انجام بازی های رایانه ای و کار با اپلیکیشن های سنگین مسلما بیشتر خواهد بود.

لپ تاپ LG Gram

شاید جالب باشد بدانید که لپ تاپ های جدید Gram از نسل بعدی استاندارد بی سیم یعنی وای فای 6 نیز پشتیبانی می کند. WiFi 6 علاوه بر سرعت اتصال بالاتر، بهره وری بیشتری نسبت به استانداردهای قبلی دارد. شرکت ال جی مدل های 17 اینچی و 15 اینچی را به باتری 80 وات ساعتی مجهز کرده تا لپ تاپ ها همخوانی بیشتری با قطعات جدید داشته باشند. ناگفته نماند که مدل های قبلی هنوز از باتری 72 وات ساعتی استفاده می کنند.

مدل پرچمدار 17 اینچی، از نمایشگر IPS با رزولوشن WQXGA با نسبت تصویر 16:10 بهره می برد. حال آنکه سایر مدل ها دارای صفحه نمایش فول اچ دی با نسبت تصویر 16:9 هستند. در این میان، مدل تبدیل پذیر دو در یک با پورت تاندربولت 3 عرضه می شود و تا 20 ساعت نیازی به شارژ مجدد ندارد. هنوز تاریخ عرضه این محصولات به طور دقیق مشخص نشده است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع