حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

اندروید 10 برای گلکسی اس 10

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

گزارش‌ها حاکی از آن است که عرضه عمومی اندروید 10 برای گلکسی اس 10 آغاز شده است شمار زیادی از کاربران این به‌روزرسانی را دریافت کرده‌اند.

 

به گزارش تک تایمز از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی sammobile، عرضه اندروید 10 برای تلفن همراه هوشمند گلکسی اس 10 هم‌اکنون در برخی از بازارهای جدید از قبیل اسپانیا، هندوستان، لهستان، بریتانیا، ایرلند، ویتنام و امارات متحده عربی در حال انجام است.

 

دارندگان گلکسی اس 10 در کشورهای نام برده شده می‌توانند تلفن همراه هوشمند خود را به جدیدترین نسخه اندروید و رابط کاربری One UI 2.0 از اندروید پای به‌روزرسانی کنند.

نسخه پایدار به‌روزرسانی اندروید 10 برای گلکسی اس 10، گلکسی S10e و گلکسی S10+ هم‌اکنون در ده بازار آماده عرضه است و طی روزهای آینده برای بازارهای دیگر نیز عرضه خواهد شد.

 


 

نکته جالب اینجاست که سامسونگ برخلاف ادعاهای این شرکت مبنی بر عرضه اندروید 10 در ژانویه سال آینده تصمیم گرفته است تا این به‌روزرسانی را یک ماه زودتر و در ماه دسامبر عرضه کند.

این کمپانی در رابطه با این تصمیم اعلام کرده است که کاربران می‌بایست به اطلاعاتی که به‌سوی رسمی از جانب سامسونگ عرضه می‌شوند اعتماد کند.

 

شما می‌توانید این به‌روزرسانی را با رفتن به مسیر تنظیمات، انتخاب منوی به‌روزرسانی نرم‌افزاری و لمس گزینه دانلود و نصب روی دستگاه خود داشته باشید.

البته ممکن است مجبور شوید این فرایند را چند بار تکرار کنید.

شما همچنین می‌توانید فرم‌ویر اندروید 10 کشورتان را از آرشیو فرم‌ویر سامسونگ دانلود کرده و تلفن همراهتان را با استفاده از کامپیوترتان به‌روزرسانی کنید.

 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی و فناوری مراجعه کنید.
منبع