فروش گجت‌های پوشیدنی در سه‌ماهه سوم، رشدی دو برابری داشته است

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

IDC روز دوشنبه گزارش داد که پوشیدنی‎ها با فروش ۸۴.۵ میلیون واحدی در سه‌ماهه سوم، افزایشی ۹۴٫۶ درصدی را در طی یک‌سه‌ماهه تجربه کرده‌اند. بیشتر این رشد مربوط به افزایش تقاضا برای دستگاه‌های شنیداری مانند ایربادها بوده است. ریمون تی لیاماس ( Ramon T. Llamas)؛ مدیر تحقیقات تیم پوشیدنی‌های IDC اظهار کرد:

گجت‌های شنیداری بخش جدیدی از بازار پوشیدنی‌ها را به خود اختصاص داده‌اند. این مهم با اقدام  فروشندگان متعددی شروع شد که جک هدفون را از گوشی‌های هوشمند خود حذف کرده و بنابراین بازار را به سمت هدفون‌های بی‌سیم هدایت کردند.

محبوبیت رو به رشد اپل، ایرپادها، اپل واچ و هدفون‌های شرکت بیتس، به این شرکت کمک کرد تا بیشترین سهم از بازار پوشیدنی‌ها در سه‌ماهه سوم را از آن خود نماید. این شرکت توانسته که ۲۹٫۵ میلیون دستگاه را در این سه‌ماهه به فروش برساند؛ یعنی ۱۹۵درصد افزایش و کسب ۳۵ درصد از سهم بازار.

شیائومی بیش از ۱۰ میلیون واحد از دستگاه‌های Mi Band خود را در این سه‌ماهه به فروش رسانده است، که با افزایش ۶۶ درصدی فروش‌های این شرکت، سهم بازار ۱۴.۶ درصدی و به طبع جایگاه دوم را برای این شرکت به ارمغان می‌آورد. سامسونگ نیز با موفقیت ساعت‌ها و هدفون‌های خود، ۸.۳ میلیون واحد را به فروش رسانده و سهمی ۱۰ درصدی از بازار را به خود اختصاص داده، که این مهم این شرکت را در رتبه سوم جای می‌دهد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع