گلکسی نوت 10 و 10 پلاس بروزرسانی اندروید 10 را دریافت کردند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – سامسونگ نسخه پایدار اندروید 10 را برای گوشی های گلکسی نوت 10 و 10 پلاس عرضه کرد. کاربران این محصولات علاوه بر اندروید 10، رابط کاربری One UI 2.0 را نیز دریافت می کنند.

گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس به صورت رسمی نسخه پایدار اندروید 10 به همراه رابط کاربری One UI 2.0 را دریافت کردند. در حال حاضر این بروزرسانی برای کاربران در کشور آلمان و افرادی که در برنامه بتا حضور داشتند، عرضه شده است. این آپدیت حجمی برابر با 144 مگابایت داشته و ورژن این محصولات را از ZSL7 به BSL7 ارتقا می دهد. فریمور این محصولات در مقایسه با بتای 5 تغییرات زیادی نداشته است و بیلدنامبر نیز از نظر ظاهری یکسان است.

در صورتی که در برنامه بتای اندروید 10 گوشی های گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس حضور داشتید، به شما پیشنهاد می کنیم آخرین بروزرسانی عرضه شده را دریافت کنید تا به نسخه پایدار اندروید 10 دسترسی پیدا کنید. در حال حاضر این آپدیت در اختیار کاربران حاضر در برنامه بتای One UI 2.0 قرار گرفته است. چند روز دیگر شاهد عرضه این بروزرسانی برای تمام کاربران در سراسر جهان خواهیم بود.

گلکسی نوت 10 و 10 پلاس اندروید 10

در حال حاضر تاریخ دقیق عرضه این آپدیت برای تمام کاربران اعلام نشده است. گوشی های سری نوت 10 سامسونگ بهترین پرچمداران این برند کره ای در سال جاری میلادی محسوب می شوند. این محصولات به مشخصات فنی قدرتمندی مجهز شده اند و از دوربین های قدرتمندی بهره می برند. در گذشته شاهد عرضه این آپدیت برای گوشی های سری گلکسی S10 بودیم (نسخه پایدار اندروید 10 برای گلکسی S10 عرضه شد).

سامسونگ به تازگی از نسل جدید گوشی های سری A، گلکسی A51 و گلکسی A71 رونمایی کرده است. این محصولات مانند گوشی های سری گلکسی نوت 10، دارای حفره در مرکز نمایشگر خود هستند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع