گلکسی نوت 10 لایت تاییدیه بلوتوث دریافت کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – گلکسی S10 لایت و گلکسی نوت 10 لایت در آینده نزدیک معرفی می شوند. به تازگی این گوشی های هوشمند موفق به کسب تاییدیه شده اند.

سامسونگ در سال جاری میلادی از گوشی گلکسی S10e رونمایی کرد و نسخه پلاس گلکسی نوت 10 را نیز در معرض دید عموم قرار داد. این شرکت کره ای قصد دارد در آینده نسخه لایت این دو گوشی هوشمند را معرفی کند. این محصولات به تازگی موفق به کسب تاییدیه شده اند (مشخصات گلکسی S10 لایت سامسونگ فاش شد).

گوشی گلکسی اس 10 لایت موفق به کسب تاییدیه NBTC در کشور تایلند شده است. بر اساس این تاییدیه، محصول آینده سامسونگ دارای شماره مدل SM-G770F بوده و از دو سیمکارت پشتیبانی می کند. انتظار می رود این گوشی هوشمند برای تامین قدرت خود از چیپست اسنپدراگون 855 استفاده کند و به 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شود (گلکسی S10 لایت سامسونگ به باتری 4370 میلی آمپر ساعتی مجهز می شود).

گلکسی S10 لایت

گلکسی S10 لایت به حفره درون نمایشگر مجهز می شود و دارای طراحی مشابه با گلکسی نوت 10 است. این گوشی هوشمند از دوربین اصلی سه گانه بهره می برد که طراحی دوربین آن، تفاوت چندانی با گوشی گلکسی A71 نخواهد داشت (گلکسی A71 سامسونگ رونمایی شد؛ ویژگی های فراتر از انتظار).

گلکسی نوت 10 لایت

گلکسی Note 10 Lite تاییدیه بلوتوث دریافت کرده است. این دستگاه دارای شماره مدل SM-N770F بوده و به بلوتوث 5.1 مجهز شده است. ماه گذشته شاهد حضور این دستگاه در بنچمارک گیک بنچ بودیم که برخی از مشخصات آن را در اختیار رسانه ها قرار داد. قدرت این اسمارت فون توسط چیپست اگزینوس 9810 تامین می شود که آن را 6 گیگابایت رم همراهی می کند. این دستگاه از سیستم عامل پیش فرض اندروید 10 بهره می برد (گلکسی نوت 10 لایت با یک باتری غول پیکر از راه می رسد).

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع