لامبورگینی اوروس با تیونینگ Wheelsandmore معرفی شد؛ هیولایی ترسناک!

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – شرکت Wheelsandmore دستپخت جدید خود را معرفی کرد. لامبورگینی اوروس با تیونینگ Wheelsandmore از طراحی جذابی بهره می برد و موتور قدرتمندی دارد.

لامبورگینی اوروس یکی از جذاب ترین خودروها در جهان محسوب می شود و شرکت های مختلف آن را تیون کرده اند. جدیدترین نمونه آن، لامبورگینی اوروس با تیونینگ Wheelsandmore است. این شرکت موتور 8 سیلندر 4.0 لیتری این خودروی ایتالیایی را بهبود بخشیده است. این بهبودها شامل ECU جدید، سیستم اگزوز جدید و مبدل های کاتالیست می شود.

لامبورگینی اوروس

شرکت Wheelsandmore با اعمال این تغییرات موفق شده قدرت موتور را به 797 اسب بخار و گشتاور آن را به 972 نیوتن متر افزایش دهد. موتور نسخه استاندارد لامبورگینی اوروس قادر به تولید 641 اسب بخار قدرت و 850 نیوتن متر گشتاور است. در حقیقت موتور بهبودیافته مورد استفاده در این خودرو، در مقایسه با لامبورگینی اونتادور SVJ نیز قدرتمندتر است.

لامبورگینی اوروس با تیونینگ Wheelsandmore

تغییرات ظاهری این خودرو قیمتی برابر با 2,783 تا 6,038 دلار دارد و سیستم اگزوز جدید آن با قیمت 4,448 دلار به فروش می رسد. Wheelsandmore برای این محصول یک سیستم تعلیق مخصوص در نظر گرفته که توسط اپلیکیشن انحصاری می توان ارتفاع آن را کم و زیاد کرد. این سیستم نیز قیمتی برابر با 1,854 دلار دارد.

لامبورگینی اوروس

آخرین تغییرات این خودروی لامبورگینی مربوط به رینگ های آن می شود. این مدل از لامبورگینی اوروس دارای رینگ های 23 اینچی با لاستیک های کنتیننتال UHP است. این رینگ ها قیمتی برابر با 11,039 دلار دارند. در صورتی که تمام تجهیزات را برای این خودروی ایتالیایی سفارش دهید، هزینه ای برابر با 23,379 دلار روی دست شما می گذارند. با این هزینه می توان در کشور آلمان یک خودروی فورد فیستا ST خریداری کرد!

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع