در یلدای کوییزی، «منم بازی»

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

«کوییز آو کینگز» از ۲۳ آذر تا ۲ دی، میزبان بزرگ‌ترین جشنواره‌ی یلدایی خود خواهد بود. در این رویداد، چالش‌های درون بازی به‌همراه ویژگی‌های جدید دراختیار کاربران بازی قرار می‌گیرند.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی تک تایمز در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

به‌گزارش روابط‌عمومی استودیو بازی‌سازی «کوییز آو کینگز»، این بازی پرمخاطب موبایلی، چهارمین سالی است که یلدا را به‌عنوان رویدادی بزرگ در تقویم خود لحاظ می‌کند و برای امسال نیز برنامه‌های ویژه‌ای دارد.

دور هم بیشتر خوش می‌گذره!

به بهانه‌ی یلدای کوییزی و جشنواره‌ی «منم بازی»، قسمت دورهمی به بازی اضافه می‌شود. این بخش با دو قسمت «دوستان» و «لیگ دوستانه»، به کوییزبازان این امکان را خواهد داد در قالب حالت محبوب لیگ ستاره، با یکدیگر رقابت کنند. همچنین، آواتارهای ویژه‌ی یلدا هم‌زمان با آغاز جشنواره به بازی اضافه خواهند شد.

کوییز آو کینگز سعی می‌کند مانند همیشه علاوه‌بر سرگرم‌کردن مخاطب، دلیلی برای دورهم جمع‌کردن افراد و افزایش اطلاعات عمومی آن‌ها باشد. یکی از محبوب‌ترین بخش‌های کوییز در سال‌های اخیر، چالش‌ها (Special Events) هستند. چالش‌های کوییزی با موضوعات و اهداف و مأموریت‌های متفاوتی دراختیار کوییزبازان قرار می‌گیرند. در جریان هر چالش، اهدافی پیش‌ روی مخاطب قرار می‌گیرد و با انجام آن‌ها، هدایای کوییزی به شخص تعلق می‌گیرد.

کوییز آو کینگز

نکته‌ی جالب درباره‌ی چالش‌های یلدایی، تمرکز آن روی هدایای خارج از بازی و جذاب‌تر برای قشر وسیعی از مخاطبان ۲۰ میلیون نفری «کوییز آو کینگز» است. چالش «سفره‌ی یلدایی» با محوریت یلدا و اِلِمان‌های آن برگزار می‌شود. در «گردونه‌ی تیمی»، کوییزبازان در تیم‌های سه‌نفره با یکدیگر رقابت می‌کنند. همچنین، سؤال‌های مخفی یلدایی در روزهای پایانی این جشنواره دردسترس هستند. شب یلدا هم با رویدادی ویژه همراه خواهد شد که قطعا برای کاربران قدیمی کوییز و حتی کوییزبازانی که به‌تازگی به این خانواده پیوسته‌اند، جذاب خواهد بود.

خلاصه‌ای از برنامه‌ی چالش‌های یلدایی درون بازی

  • ۲۳ آذر: چالش سفره‌ی یلدایی
  • ۲۶ آذر: گردونه‌ی تیمی
  • ۲۷ آذر: چالش دعوت دوستان
  • ۲۹ آذر: سؤال مخفی یلدایی

کوییز آو کینگز

شایان ذکر است کوییز آو کینگز در این جشنواره، در تمامی شبکه‌های اجتماعی خود مسابقات ویژه‌ای برگزار خواهد کرد و همراهان کوییز می‌توانند با دنبال‌کردن صفحات این بازی در شبکه‌های اجتماعی، از جوایز نقدی و غیرنقدی آن باخبر شوند.

هم‌اکنون، می‌توانید جدیدترین نسخه‌ی بازی را ازطریق لینک زیر دریافت کنید:

https://tracker.metrix.ir/g7kewd/

اینستاگرام رسمی کوییز آو کینگز:

http://instagram.com/quizofkings

توییتر رسمی کوییز آو کینگز:

https://twitter.com/QuizofKings

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع