حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

پردازنده اسنپدراگون 865 موفق به شکست اپل A13 بایونیک شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – پردازنده اسنپدراگون 865 بالاخره توانست در بنچمارک AnTuTu خودی نشان دهد و از چیپست قدرتمند اپل A13 Bionic پیشی بگیرد.

طبق آخرین بررسی های انجام شده، پردازنده اسنپدراگون 865 توانسته رقیب اصلی خود، اپل A13 Bionic را شکست دهد. به بیان دیگر، جدیدترین و بهترین تراشه اپل حداقل در یک آزمایش عملکرد پایین تری نسبت به پردازنده جدید کوالکام دارد.

البته باید خاطر نشان کرد که تنها به دلیل سبقت گرفتن اسنپدراگون 865 از A13 بایونیک در نتایج اخیر AnTuTu، نمی توان برتری این تراشه را از لحاظ کلی اثبات کرد. در حالی که پردازنده کوالکام در بنچمارک آنتوتو کارایی بهتری را نسبت به تراشه اپل ارائه کرده، برای مقایسه دقیق تر عملکرد آن ها باید منتظر بررسی های بیشتر باشیم.

امتیازهای AnTuTu نسبت به دستگاه های مختلف، متغیر هستند چرا که بر اساس گزارش های پراکنده در فضای اینترنت، نتایج متفاوتی به دست آمده اند. به بیان بهتر، اپلیکیشن های بنچمارک مانند گیک بنچ و AnTuTu از حاشیه خطای نسبتا وسیعی برخوردار بوده و آزمایش های مربوط به کارایی باید چندین بار تکرار شوند تا یک امتیاز نهایی به وسیله اپلیکیشن ها به ثبت برسد.

پردازنده اسنپدراگون 865

نتایج نشان داده شده اخیر در بنچمارک AnTuTu، امتیازهای زیر را برای سه تراشه اعلام کرده است:

  • کوالکام اسنپدراگون 865 – 545,977
  • اپل A13 بایونیک – 524,814
  • کوالکام اسنپدراگون 855 پلاس – 498,317

برتری یک تراشه پرچمدار اندرویدی از یک چیپست سری A اپل، نشان می دهد که رقابت همیشه به نفع مصرف کننده است، اما باید جنبه های دیگر را نیز در نظر گرفت. به عنوان مثال، نخستین نسل از گوشی های اندرویدی مجهز به اسنپدراگون 865 در برخی از آزمایش های مربوط به سرعت و اجرای اپلیکیشن، تفاوت بسیار کمی از لحاظ عملکرد با خانواده آیفون 11 داشته اند. البته باید یادآور شد که گزارش AnTuTu سنجش نهایی عملکرد اسنپدراگون 865 به حساب نمی آید و قطعا این تراشه در آینده، به طور دقیق تر و جامع تری مورد بررسی و تحلیل قرار خواهد گرفت.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع