پورشه ماکان GTS مدل 2020 با قیمت 71,300 دلار معرفی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – پورشه ماکان GTS مدل 2020 از راه رسید. این کراس اوور آلمانی به یک موتور 6 سیلندر 2.9 لیتری مجهز شده است.

پورشه در حال افزایش تعداد مدل های خودروی ماکان است. به تازگی این برند از ماکان GTS 2020 رونمایی کرده است. در گذشته شاهد معرفی خودروهای ماکان S و ماکان توربو بودیم (پورشه ماکان توربو مدل 2020 از راه رسید). در حالی که پورشه چنین خودرویی را وارد بازار کرده بود، مدل جدید در مقایسه با گذشته قدرت بیشتری در اختیار راننده قرار می دهد. علاوه بر افزایش قدرت تولیدی موتور، شاهد اعمال تغییراتی در ظاهر آن نیز هستیم.

پورشه ماکان GTS مدل 2020 به موتور 6 سیلندر 2.9 لیتری مجهز شده است. این موتور از توربوشارژر دوقلو بهره می برد و قدرتی برابر با 375 اسب بخار و گشتاوری برابر با 519 نیوتن متر تولید می کند. قدرت موتور توسط گیربکس خودکار دو کلاچه PDK به چرخ ها منتقل می شود.

سرعت این کراس اوور در مدت زمان 4.7 ثانیه از صفر به 96 کیلومتر بر ساعت می رسد، البته در صورت سفارش پکیج Sport Chrono این شتاب به 4.5 ثانیه بهبود پیدا می کند. حداکثر سرعت این خودرو به 260 کیلومتر بر ساعت می رسد. از ویژگی های استاندارد آن می توان به رینگ های 20 اینچی RS اسپایدر، اگزوز اسپرت پورشه و سیستم تعلیق بادی اشاره کرد.

قیمت پورشه ماکان GTS

این خودروی آلمان در تابستان سال جاری میلادی در اختیار خریداران قرار می گیرد. قیمت پایه آن برابر با 71,300 دلار بوده که البته باید به آن هزینه 1350 دلاری حمل به مقصد را نیز اضافه کرد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع