حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

پردانلودترین برنامه های دهه گذشته را بشناسید؛ فیس بوک در صدر جدول!

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – در این مطلب به معرفی پردانلودترین برنامه های دهه گذشته و همچنین پرطرفدارترین برنامه ها و بازی های سال 2019 می پردازیم. در ادامه همراه ما باشید.

در دهه 2010، تغییرات عمده ای در شیوه ارتباط انسان با جهان ایجاد شد. اکنون می توانیم با استفاده از پلتفرم های حمل و نقل، با فردی که نمیشناسیم مسافتی را طی کنیم و به جای رزرو هتل، خانه افراد دیگر را اجاره کنیم. همچنین با استفاده از پلتفرم های ویژه بازی ها، بازی های باکیفیتی را در گوشی های هوشمند خود نصب کنیم. همه این ها وابسته به برنامه های گوشی های هوشمند هستند.

در سال 2019 به تنهایی مردم سراسر جهان 120 میلیارد بار برنامه و بازی در دستگاه های اندروید و iOS خود نصب کرده اند که نشان دهنده رشد 5 درصدی نسبت به سال گذشته است. این آمار تنها نشان دهنده دانلودهای جدید است و شامل دانلود دوباره برنامه ها یا آپدیت آن ها نمی شود. هزینه کاربران برنامه ها نیز نسبت به سال گذشته 15 درصد افزایش داشته و به مبلغ جهانی 90 میلیارد دلار رسیده است.

بیشترین هزینه برنامه ها از طریق بازی های موبایل، برنامه های مرتبط با عکس، فیلم و سرگرمی ایجاد شده و به نظر می رسد این روند در سال 2020 نیز به دلیل افزایش برنامه های مرتبط با این حوزه، ادامه پیدا کند.

در میان برنامه هایی که بیشترین دانلود را در دهه گذشته داشته اند، فیس بوک و برنامه هایی از جمله مسنجر فیس بوک، واتساپ و اینستاگرام به چشم می خورند. نکته جالب این است که با وجود رسوایی های پیش آمده توسط فیس بوک، کماکان برنامه هایی با بیشترین دانلود متعلق به این شرکت هستند. برنامه های ارتباطی و شبکه های مجازی 7 مورد از 10 مورد فهرست را به خود اختصاص داده اند.

در گذشته گوگل لیست بهترین اپلیکیشن های 2019 را منتشر کرده بود (گوگل بهترین اپلیکیشن های 2019 را اعلام کرد). اپل نیز چنین لیستی را در اختیار رسانه ها قرار داده بود (بهترین و محبوب ترین اپلیکیشن های 2019 از سوی اپل معرفی شدند).

پردانلودترین برنامه های دهه گذشته

پردانلودترین برنامه های دهه گذشته

  1. فیس بوک
  2. فیس بوک مسنجر
  3. واتساپ
  4. اینستاگرام
  5. اسنپ چت
  6. اسکایپ
  7. تیک تاک
  8. مرورگر UC
  9. یوتیوب
  10. توییتر

در سال 2019 رشد پایداری در دانلود برنامه های ویدیویی از جمله تیک تاک و Likee دیده می شود. همچنین بسیاری از برنامه هایی که بیشترین دانلود را در سال 2019 داشته اند، بیشترین دانلود را در دهه گذشته نیز تجربه کرده اند.

پردانلودترین برنامه ها در سال 2019

در ادامه فهرست برنامه هایی که بیشترین دانلود را در سال 2019 داشته اند مشاهده می کنید:

  1. فیس بوک مسنجر
  2. فیس بوک
  3. واتس اپ
  4. تیک تاک
  5. اینستاگرام
  6. SHAREit
  7. Likee
  8. اسنپ چت
  9. نت فلیکس
  10. اسپاتیفای

پردانلودترین بازی ها در سال 2019

در ادامه همچنین فهرست بازی هایی که در سال 2019 بیشترین دانلود را داشته اند، مشاهده می کنید:

  1. Free Fire
  2. PUBG Mobile
  3. Subway Surfers
  4. Color Bump 3D
  5. فان ریس 3D
  6. ران ریس 3D
  7. My Talking Tom 2
  8. Homescapes
  9. Stack Ball
  10. کال آو دیوتی

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع