کتاب سال استارتاپ‌های ایران رونمایی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

کتاب سال استارتاپ‌های ایرانی، فرصتی برای دیده‌شدن استارتاپ‌های کشور در‌اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

شب گذشته چهارمین همایش یلدای کارآفرینان استارتاپی ایران با حضور فعالان حوزه‌ی کارآفرینی استارتاپی و دانش‌بنیان کشور در سالن همایش‌های وزارت کشور آغاز شد. «یلدای کارآفرینان استارتاپی» هر ساله در آستانه‌ی شب یلدا برگزار می‌شود و طی آن مدیران کسب‌و‌کارهای بزرگ و کوچک، صندوق‌های خطرپذیر، شتاب‌دهنده‌ها، فضاهای کار اشتراکی، استارتاپ استودیوها و فعالان حوزه‌ی استارتاپی گرد هم می‌آیند تا وضعیت اکوسیستم کشور را در سالی که گذشت ارزیابی و افق‌های سال بعد را ترسیم کنند.

در رویداد امسال موضوعاتی همچون چالش‌های اقتصاد سنتی و دیجیتال، تأمین منابع مالی استارتاپ‌ها در شرایط تحریم، نحوه‌ی ورود شرکت‌های بزرگ اینترنتی به بازار بورس، دلایل شکست استارتاپ‌ها و عدم موفقیت شتاب‌دهنده‌ها در ایران بررسی شد.

در چهارمین همایش یلدای کارآفرینان استارتاپی از کتاب سال استارتاپ‌های ایرانی رونمایی شد که مجموعه‌ای از اطلاعات ۲۰۰۰ استارتاپ ایرانی را شامل می‌شود. این کتاب با تلاش تیم رسانه‌ی «شنبه» جمع‌آوری شده و تمام اطلاعات استارتاپ‌های برتر ایران و حوزه‌ی فعالیت آن‌ها را ثبت کرده است.

همچنین، استارتاپ‌های دیگر نیز می‌توانند با مجله‌ی «شنبه» تماس برقرار کرده و اطلاعات خود را دراختیار منتشرکنندگان قرار دهند تا در کتاب به آن‌ها اشاره شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع