حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

به شیرینی یلدا، با اسنپ فود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

شب یلدا یکی از کهن‌ترین جشن‌های ایرانی است. جشن تولد خورشید، در طولانی‌ترین شب سال، طبق ذوق و سلیقه‌ی ایرانیان با طعم‌های مختلف و سفره‌های رنگارنگ گره خورده است.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی تک تایمز در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

فارغ از آن که غذای اصلی سفره‌ی شب یلدای شما چه باشد، به هر حال شیرینی و آجیل هم بخش مهمی از پذیرایی این شب خواهد بود. درواقع بعد از هندوانه و انار، تنقلات اصلی‌ترین قسمت سفره‌های پذیرایی در شب یلدا هستند.

حالا که فرصت زیادی تا شب یلدای امسال باقی نمانده بهتر است سریع دست به کار شوید و سفره‌ی پذیرایی‌تان را برای این شب کامل کنید. اگر قرار است طولانی‌ترین شب سال را در خانه‌ی اقوام یا دوستان هم بگذرانید بد نیست با انتخاب و خرید یک خوردنی خوشمزه به رنگارنگ‌تر شدن و خوشمزه‌تر شدن سفره کمک کنید. اسنپ فود مثل همیشه در کنار شما است تا بهترین‌ها را به شما پیشنهاد دهد. پس قبل از اینکه فرصت از دست برود، شیرینی فروشی موردعلاقه‌تان را روی اسنپ فود پیدا کنید و شیرینی و آجیل مخصوص شب یلدا را سفارش دهید.

بخش شیرینی فروشی‌های اسنپ فود حالا چند سال است که محبوب‌ترین اپلیکیشن خرید شیرینی است. بیش از ۳۰۰ شیرینی فروشی معروف و پرطرفدار تهرانی مانند بی بی، لادن، کوک، سولدوش، ناتلی، گاندی، کوکی باکس، سوئیت بلیس و غیره در اسنپ فود، لیست کاملی از شیرینی‌ها، کیک‌ها، آجیل‌ها، وسایل مخصوص برگزاری جشن و غیره را پیش روی مخاطبان این اپلیکیشن قرار داده‌اند. کافی ا‌ست در وب‌سایت یا اپلیکیشن اسنپ فود، در بخش شیرینی فروشی‌ها جست‌وجو کنید و دسر مورد علاقه‌تان را برای شب یلدا پیدا کنید. راستی خیلی از شیرینی فروشی‌ها نیز شیرینی یا کیک‌هایی مخصوص شب یلدا آماده می‌کنند که متناسب با رسم و رسوم این شب تهیه یا تزئین شده‌اند.

هدیه‌ی امسال اسنپ فود به مناسبت شب یلدا برای مخاطبانش، مجموعه‌ای از پیشنهادهای ویژه و تخفیف‌های استثنایی برای سفارش آنلاین کیک و شیرینی و آجیل و دسر و تنقلات از بخش شیرینی فروشی‌های اسنپ فود است. چند روز تا شب یلدا باقی مانده؟ مراقب باشید فرصت را برای خرید شیرینی و دسر موردعلاقه‌تان از دست ندهید!

صفحه اول اپلیکیشن را چک کنید و از تخفیف‌سشهای هیجان انگیز ما باخبر شوید.

امسال مسابقه بسیار هیجان‌انگیزی نیز در اینستاگرام اسنپ فود برگزار می‌شود. این مسابقه خیلی ساده است اما جایزه‌ی غافلگیرکننده‌ای دارد. کافی است پیج اینستاگرام اسنپ فود را فالو کنید و با شرکت در مسابقه یلدایی اسنپ فود، برنده‌ی یک گوشی موبایل آیفون ۱۱ شوید.

/https://www.instagram.com/snappfood_ir

برای شرکت در مسابقه یلدایی اسنپ فود، دوستانتان را تگ کنید و برایشان به مناسبت یلدا، آرزوی خوب کنید. بعد از اتمام زمان مسابقه، بین شرکت‌کنندگان قرعه‌کشی خواهد شد و اسنپ فود به پاس این همراهی، به شما جایزه خواهد داد. نفر اول برنده‌ی یک موبایل آیفون ۱۱ خواهد شد. ۵ نفری بعدی اعتبار ۲۰۰ هزارتومانی اسنپ فود هدیه خواهند گرفت. ده نفری بعدی نیز برنده‌ی اعتبار ۱۰۰ هزارتومانی در حساب اسنپ فود خود خواهند بود. امیدواریم شما هم یکی از شانزده برنده‌ی خوش‌شانس اسنپ فود باشید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع