حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

گوشی میان رده سونی در بنچمارک Geekbench حاضر شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – گوشی میان رده سونی مجهز به چیپست اسنپدراگون 765 در راه است. این گوشی هوشمند به تازگی در بنچمارک گیک بنچ حضور پیدا کرده است.

به تازگی یک گوشی هوشمند جدید در بنچمارک Geekbench مشاهده شده که انتظار می رود گوشی میان رده سونی باشد. شماره مدل این دستگاه K8220 بوده که مشابه با شماره مدل سایر محصولات این برند ژاپنی است. شماره مدل گوشی های سونی در سال جاری میلادی با حرف J شروع می شود، بنابراین حرف K خبر از شماره مدل یکی از این محصولات این برند در سال 2020 می دهد (سونی از گوشی های اکسپریا 10 و اکسپریا 10 پلاس پرده برداشت).

بنچمارک گیک بنچ برخی از مشخصات این گوشی هوشمند را در اختیار رسانه ها قرار داده است. این دستگاه از سیستم عامل پیش فرض اندروید 10 بهره می برد و دارای 8 گیگابایت رم است.

قدرت این محصول سونی را جدیدترین پردازنده کوالکام یعنی اسنپدراگون 765 تامین می کند (اسنپدراگون 765 با مودم 5G از راه رسید). گوشی اوپو Reno3 Pro 5G نیز مجهز به چیپست اسنپدراگون 765G وارد بازار می شود (مشخصات اوپو رینو 3 پرو 5G فاش شد؛ نمایشگر 90 هرتزی).
گوشی میان رده سونی

اطلاعات مربوط به این پردازنده در بنچمارک گیک بنچ گوشی جدید سونی و اوپو رینو 3 پرو 5G یکسان است. با وجود چنین موضوعی، هنوز نمی دانیم قدرت گوشی سونی توسط پردازنده اسنپدراگون 765 و یا 765G تامین می شود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این دستگاه در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است.

سونی قصد دارد سال آینده از محصولات زیادی رونمایی کند. یکی از این محصولات، اکسپریا 3 نام دارد که یک پرچمدار محسوب می شود (مشخصات سونی اکسپریا 3 لو رفت). بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی بنچمارک گیک بنچ، قدرت این گوشی هوشمند توسط چیپست اسنپدراگون 865 تامین می شود (چیپست اسنپدراگون 865 کوالکام رسما معرفی شد).

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع