حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

فتوشاپ آیپد به ابزار انتخاب سوژه مجهز شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

ادوبی قصد دارد تا کارایی فتوشاپ را در گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها بهبود بخشد. به همین دلیل به‌تازگی، به‌روز‌رسانی جدیدی برای اپلیکیشن فتوشاپ منتشر کرده و ابزار کاربردی انتخاب سوژه را به آن افزوده است.

ادوبی در جدیدترین به‌روز‌رسانی فتوشاپ آیپد، ابزار انتخاب سوژه را به آن اضافه کرده است. این ابزار در آیپد دقیقا مشابه با نسخه دسکتاپ فتوشاپ عمل می‌کند و همان کارایی را دارد. ادوبی همچنین روش به‌کارگیری اسناد مبتنی بر فضای ابری را نیز بهبود بخشیده و تغییرات کوچکی نیز در رابط کاربری این اپلیکشین بوجود آورده است.

در ادامه بخوانید:

فتوشاپ آیپد به محض انتشار با انتقاد کاربران مواجه شد

اپلیکیشن فتوشاپ آیپد، آبان امسال منتشر شد و بلافاصله سیل شکایت و نظرات مخالف طرفداران فتوشاپ را به‌همراه داشت. بیشتر این انتقادات از این موضوع ناشی می‌شد که بسیاری از امکانات فتوشاپ نسخه دسکتاپ در این اپلیکیشن حذف شده بودند.

ادوبی همان زمان به‌طور رسمی اعلام کرد :

انتشار این اپلیکیشن گام اول توسعه فتوشاپ [برای گوشی‌های هوشمند و تبلت] است و ما در ابتدا بر دستورها رایج و پرکاربرد برای کاربران فتوشاپ مانند کامپوزیت، روتوش ساده و ماسک کردن تمرکز کرده‌ایم.

به‌روزرسانی اپلیکیشن فتوشاپ آیپد و اضافه شدن ابزار انتخاب سوژه

اکانت رسمی ادوبی فتوشاپ به‌تازگی در توییتر اعلام کرده است که در به‌روز‌رسانی جدید اپلیکشن فتوشاپ آیپد، ابزار انتخاب سوژه را به آن افزوده است.

ابزار انتخاب سوژه برای فتوشاپ آیپد

این ابزار از فناوری هوش مصنوعی در یادگیری ماشین بهره می‌برد و کاربر می‌تواند تنها با یک بار لمس صفحه، سوژه مورد نظر خود را در عکس انتخاب کند و خوشبختانه در اکثر موارد کارایی مناسبی دارد و می‌توانید عملکرد این ابزار را در ویدیوی زیر مشاهده کنید.

به‌علاوه ادوبی قصد دارد تا با بهبود تجربه آپلود و دانلود اسناد مبتنی بر حافظه ابری، کارایی و عملکرد این قابلیت را توسعه دهد. در حال حاضر این امکان برای فایل‌های با پسوند PSD با حجم ۷۵ مگابابت و بیشتر فعال است و برای فایل‌های کوچک‌تر نیز، به‌سرعت در دست انجام است.

و درنهایت این به‌روز‌رسانی، انجام برخی تغییرات و بهبود‌ها در رابط کاربری اپلیکیشن را شامل می‌شود که به ثبات و سادگی بیشتر آن منجر می‌شود و برخی عملکردهای کاربردی اپلیکیشن مانند کنترل تنظیم لایه‌ها و وارد کردن متن را بهبود می‌بخشد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع