حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

اوپو فایند ایکس ۲ از شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی بهره‌مند خواهد بود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

همه‌ی ما با اطمینان بسیار بالایی می‌دانیم که گوشی هوشمند Oppo Find X2 در نمایشگاه Q1 سال آینده معرفی خواهد شد و مانند نسل قبلی از یک تکنولوژی حیرت انگیز برخوردار خواهد بود اما تا به امرزو کسی ندیده است که قابلیت شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی بر روی یک گوشی هوشمند قرار گرفته باشد.

اولین نسل از گوشی‌های سری Find X تمامی طرفداران خود را با بهره‌مندی از شارژر سیم‌دار blazing-fast غافلگیر کرد ولی گویا در نسل جدید قصد دارد تا همین فناوری را به صورت بی‌سیم برای کاربران عرضه نماید. اکنون این موضوع به یک شکل جدید تبدیل شده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده از یک افشاگر معروف در Weibo، تصویری از صفحه‌ی مدار مشخص می‌باشد که هیچ اطلاعاتی در مورد آن اعلام نشده است.

گوشی هوشمند Oppo Find X2 از شارژ وایرلس 50 واتی بهره‌مند خواهد بود

با این وجود، همه‌ی ما بسیار امیدواریم که به زودی شاهد یک تکنولوژی جدید در عرصه‌ی گوشی‌های هوشمند باشیم. ما قبلا شاهد رونمایی از یک شارژر بی‌سیم ۳۰ واتی توسط کمپانی اوپو بودیم که در حال حاضر نیز این شارژر در یک نمونه‌ی اولیه موجود می‌باشد و به صورت رسمی رونمایی نشده است.

پرش به یک شارژر بی‌سیم ۵۰ واتی کمی بلند پروازی به نظر می‌رسد، بنابراین اگر کمپانی اوپو قادر به معرفی این فناوری باشد، می‌تواند تکنولوژی شارژرهای بی‌سیم را تحت تاثیر قرار دهد. حتی معرفی و راه‌اندازی یک شارژر ۳۰ واتی بسیار چشمگیر خواهد بود، زیرا هر یک از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند نمی‌توانند به این سطح از فناوری دست یابند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع