حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

طرح فروش اقساطی محصولات ایران خودرو | 30 آذر 98

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – شرایط فروش اقساطی محصولات ایران خودرو ویژه 30 آذرماه اعلام شد. در این طرح خودروی پژو پارس TU5 با قیمت مصوب 85 میلیون تومان به فروش می رسد.

ایران خودرو از ساعت 10 صبح روز شنبه مورخ 98/09/30 تعدادی از محصولات خود را به صورت اقساطی در اختیار خریداران قرار می دهد. خودروهای موجود در این طرح محدود هستند، بنابراین این طرح تنها تا زمان تکمیل ظرفیت فعال باقی می ماند.

طرح فروش اقساطی محصولات ایران خودرو ویژه 30 آذرماه به شرح زیر است:

اقساطی محصولات ایران خودرو

در این طرح نیز مانند گذشته محدودیت هایی برای خریداران در نظر گرفته شده است. در صورتی که خریدار فیلترهای ایران خودرو را مدنظر قرار ندهد، ثبت نام به صورت یک طرفه باطل شده و مبلغ ثبت نام حداکثر 20 روز بعد در اختیار او قرار می گیرد. برای ثبت نام در این طرح، خریدار حتما باید دارای چک طرح سامانه صیاد باشد و همچنین فاقد چک برگشتی باشد. در همین راستا پس از ثبت نام، اطلاعات خریدار مورد بررسی قرار می گیرد و نتیجه آن به صورت پیامک برای او ارسال می شود. در این طرح تنها چک می تواند به نام خریدار باشد. فک رهن سند خودرو در این طرح زودتر از موعد چک ها امکان پذیر نخواهد بود.

در روزهای اخیر گزارشی در رابطه با هزینه طراحی صندوق پژو 206 از سوی یکی از نمایندگان مجلس در اختیار رسانه ها قرار گرفت (صندوق 250 میلیون دلاری پژو 206؛ پرونده جدید فساد در صنعت خودروی ایران). پس از اعلام هزینه 250 میلیون دلاری طراحی این بخش، مدیر عامل سابق ایران خودرو، منوچهر منطقی با رد این ادعا به هزینه 12 میلیون دلاری آن اشاره کرد (هزینه 12 میلیون دلاری طراحی صندوق پژو 206). در گذشته هاشم یکه زارع دستگیر شده بود و به تازگی نیز فرشاد مقیمی به عنوان مدیر عامل جدید ایران خودرو انتخاب شده است (فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران خودرو شد).

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع