خانه سرمایه؛ راه سرمایه‌گذاری درست و اساسی برای رسیدن به سود چیست؟

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

خانه سرمایه با شناخت نیازهای آموزشی و شرایط و خواسته‌های دانشجویان و افراد خواهان یادگیری بورس، خدمات آموزشی خود را در دو محور آموزش حضوری و آموزش غیرحضوری پیگیری می‌کند.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی تک تایمز در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

سرمایه‌گذاری راه و روش دارد. اگر پای حرف‌های افراد موفق و ثروتمند بنشینید، در بیشتر مواقع، داستان کسانی را می‌شنوید که با بودجه و مبلغی اندک شروع کرده‌اند. بحثمان ثروتمندانی نیستند که از راه‌های میان‌بُر به پول زیاد و کلان رسیده‌اند؛ بلکه بحث بر سر ثروتمندان خودساخته‌ای است که رمز موفقیتشان درک شرایط و انتخاب استراتژی‌های درست و در یک کلام، تصمیم‌های مناسب و آگاهانه بوده است.

یکی از آگاهانه‌ترین و بهترین تصمیم‌هایی که می‌توانید برای سرمایه‌گذاری بگیرید، ورود به بورس است. بورس از آن روش‌هایی است که اگر با دانش و تجربه به مسیر سرمایه‌گذاری در آن وارد شوید، سودی بسیار بیشتر از سپرده‌گذاری در بانک و خطری بسیار کمتر از خرید ارز و طلا و ملک برایتان به‌همراه دارد. بااین‌حال همان‌طورکه گفته شد، حضور در بورس باید اصولی و با یادگیری و دانش باشد.

چرا بورس؟ چرا کسب آموزش و تجربه؟

با سرمایه‌ی نه‌چندان زیاد می‌توانید شرکت راه بیندازید یا امکان سهیم‌بودن در تصمیم‌گیری‌های کسب‌و‌کار پرسود وجود دارد؟ با سپرده‌گذاری در بانک و دریافت سود سالانه‌ای که نهایتا و در بهترین شرایط ۲۰ درصد است، به ثروت و سود چشمگیری خواهید رسید؟‌ قطعا جواب این سؤالات منفی است.

ابتدا باید بدانید بورس چیست و این امر برای ورود به بازار بورس به شما کمک می‌کند تا هم امکان سرمایه‌گذاری و خرید سهام شرکت‌های موفق و سودآور را داشته باشید و هم به‌اندازه‌ی سهمتان امکان حضور در جلسات و تصمیم‌گیری‌های شرکت مذکور برایتان میسر شود. درضمن، اگر دقت و هوشتان را به‌کار بگیرید، به سودی بسیار بیشتر از سود سپرده‌‌ی بانک‌ها دست پیدا خواهید کرد. درواقع، بورس امکان و فرصتی فوق‌العاده برای کسانی است که می‌خواهند فعالیت‌های به اقتصادی خود رنگ و بویی تازه ببخشند و با سرمایه‌گذاری در بورس به موفقیت‌های بزرگ برسند.

مزایای حضور و سرمایه‌گذاری در بورس زیاد است؛ مثلا علاوه‌براینکه می‌توانید به‌اندازه‌ی سرمایه‌تان سهام شرکت‌های بزرگ و سودآور را بخرید و به عضوی از مجموعه‌شان تبدیل شوید، قانونی‌بودن فعالیت‌ها هم نکته‌ی مثبت دیگری است که نباید به آن بی‌توجهی کنید. فعالیت‌های بازار بورس قانونی و زیرنظر سازمان بورس و اوراق بهادار است؛ به‌همین‌دلیل، دیگر نباید نگران کلاه‌برداری‌ها، بی‌نظمی‌های بازارهای غیرقانونی سرمایه و… بود.

نکته‌ی بورسی مهم دیگر این است که هر فرد با هر میزان از سرمایه، حتی در حد چندصدهزار تومان، می‌تواند وارد بورس شود؛ یعنی راه آموزش بورس برای همه باز است و اگر قواعد بازی را خوب یاد بگیرید، همان مبلغ اندک هم می‌تواند سکوی پرتابی به‌سمت ثروت و موفقیت باشد. چطور باید این قواعد بازی را یاد گرفت؟

خانه سرمایه؛ اهمیت بی‌گدار به آب نزدن

سرمایه گذاری در بورس

خانه سرمایه مجموعه‌ی آموزشی باسابقه‌ای است که از سال ۱۳۹۰ تاکنون، با مدیریت علی صابریان در حوزه‌ی آموزش صحیح بازار بورس به علاقه‌مندان فعالیت می‌کند. بورس را باید از کسانی آموخت که در این بازار تجربه‌های فراوانی کسب کرده‌اند و با چم‌و‌خم آن به‌خوبی آشنا هستند. ما در «خانه سرمایه» با گردآوردن استادان برتر و باتجربه و استفاده از آموزش کاربردی به تعداد زیادی از دانش‌آموختگان خود کمک کرده‌ایم که به بورس وارد شوند و با به‌کارگیری دانش و تجربه‌شان به نتایجی درخورتوجه دست پیدا کنند. در خانه سرمایه، داشتن نگاهی منطقی و استفاده از آمارها و اطلاعات درکنار بهره‌مندی از شهود و احساسات صحیح آموزش داده می‌شود. تلفیق این آموزه‌های کاربردی است که باعث شده تاکنون حدود ۱۴۰۰ فارغ‌التحصیل خانه سرمایه دست پُر از این مجموعه راهی بورس شوند.

همان‌طورکه پیش‌تر هم عنوان شد، برای موفقیت در بازار پرهیاهوی بورس نیاز به راهنمایی‌ها و آموزش‌هایی است که از روی تجربه و سواد و دانش به دیگران منتقل می‌شوند. استادان خانه سرمایه از افراد باسابقه‌ای هستند که در دوره‌های مختلف به بهترین شکل ممکن به دانشجویان دوره‌های عادی (حضوری) و مجازی مفاهیم و شگردهای لازم برای حضور در بورس را می‌آموزند. بعضی از افراد از ورود به بورس و حتی شنیدن نامش هم احساس وحشت می‌کنند و براین باورند که بورس، یعنی ریسک شدید. خب، این ایده تا حدی صحیح است؛ اما به‌هیچ‌وجه کاملا درست نیست. درواقع، اگر بی‌گدار به آب بزنید و بدون اطلاعات کافی و آموزش به‌سمت بورس بروید، احتمالا ترس‌ها و وحشت‌هایی که از بورس وجود دارد، برایتان به حقیقت می‌پیوندد؛ اما اگر دیدتان را بازکنید و به بهره‌مندی از آموزش‌های صحیح و کمک استادان خبره وارد بورس شوید، قطعا و حتما نتایجی مناسب و عالی کسب خواهید کرد. فقط باید بدانید بی‌گدار به آب‌زدن در بورس جایز نیست و آموزش و آگاهی شرط موفقیتتان خواهد بود.

در کلاس‌های این مجموعه آموزش‌های مهمی ازجمله عرضه اولیه سهام، صندوق سرمایه‌گذاری، تحلیل تکنیکال، تحلیل بنیادی، اندیکاتورها و … را به بهترین شکل خواهید دید.

دوره‌های خانه سرمایه؛ عادی و مجازی

دوره خانه سرمایه

خانه سرمایه با شناخت نیازهای آموزشی و شرایط و خواسته‌های دانشجویان و افراد خواهان یادگیری بورس، خدمات آموزشی خود را در دو محور پیگیری می‌کند: آموزش عادی (حضوری) و آموزش نوین (غیرحضوری). در دوره‌‌ی عادی، امکان حضور در کلاس‌های مجموعه آموزشی خانه سرمایه مقدور است و در دوره‌ی نوین هم ازطریق وب‌سایت خانه سرمایه، امکان استفاده از تجربیات استادان مهیا شده است. درزمینه‌ی دریافت شهریه‌ی خدمات آموزشی هم همکاری‌های لازم برای ایجاد شرایطی مطلوب برای دانشجویان در نظر گرفته می‌شود. دیگر فرقی نمی‌کند اهل آموزش ازطریق شرکت در کلاس‌های حضوری هستید و این سبک را بیشتر می‌پسندید یا دوست دارید بنابه دلایل مختلف در کلاس‌های غیرحضوری شرکت کنید، درهرحال، برایتان امکانات آموزشی لازم در خانه سرمایه فراهم شده است.

این روزها که گرفتاری‌های زندگی بیش از هر زمان دیگری است و مشکلاتی مانند ترافیک و دشواری مدیریت زمان از دغدغه‌های بیشتر افراد به‌شمار می‌رود، دوره‌های غیرحضوری می‌تواند به یکی از بهترین روش‌های آموزش بدل شود. دوره‌ی غیرحضوری خانه سرمایه موسوم به دوره نوین، برای کسانی است که شرایط حضور در دوره‌های حضوری را ندارند؛ اما به‌دنبال یادگیری دقیق و کامل مباحث بورسی هستند. باید بدانید هدف خانه سرمایه به جیب‌زدن سودهای کلان با شعارهای تبلیغاتی نیست؛ بلکه هدف مجموعه خانه سرمایه از ابتدای راه‌اندازی، دستیابی به تعاملات بردبرد بوده و است. استادان و مدیریت این مجموعه که در فعالیت‌های تجاری و اقتصادی به موفقیت‌های زیادی رسیده‌اند و سوابق زیادی دارند، به پیش‌برد اهداف بردبرد در تعاملات و ارتباطات بسیار آگاه هستند. پس نگران نتیجه نباشید و اگر قصد یادگیری بورس را دارید، هوشمندانه به‌سراغ آموزش بروید.

ارائه‌ی مدرک بین‌المللی بورس

هر فرایند موفقی باید به نتیجه‌ای مطلوب و ملموس ختم شود. شرکت در دوره‌های مختلف خانه سرمایه نیز علاوه‌بر‌اینکه به شما اطلاعاتی جامع و کاربردی درباره‌ی حضور و فعالیت در بورس می‌دهد، با معرفی شما به سازمان فنی‌و‌حرفه‌ای همراه است. خانه سرمایه، تنها مجموعه‌ای است که مجوزهای لازم برای معرفی دانش‌آموختگان خود به سازمان فنی‌و‌حرفه‌ای برای شرکت در آزمون نهایی آمادگی ورود به بورس را دارد. مدرکی که از این سازمان اخذ می‌شود، قابلیت ارائه به نقاط مختلف دنیا را دارد و اعتبار بین‌المللی آن بسیار زیاد است. سازمان جهانی کار هم مدرک سازمان فنی‌و‌حرفه‌ای را تأیید می‌کند.

شرکت در دوره‌ی عادی و نوین مجموعه آموزشی خانه سرمایه به شما کمک می‌کند قدم‌هایی محکم و صحیح در بازار بورس بردارید. گواه موفقیت‌های این دوره‌ها فارغ‌التحصیلانی است که نتایجی مثبت گرفته‌اند و می‌توانند به‌عنوان الگویی مناسب چشم‌انداز موفقیت را برایتان ترسیم کنند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع