حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

عرضه گوشی موتورولا ریزر جدید با تاخیر مواجه شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

موتورولا ریزر جدید با تقاضای بسیار زیادی مواجه شده و این بدین معنی است که هندست در تاریخ قبلا اعلام شده عرضه نخواهد شد.

قرار بود پیش‌فروش این گوشی تاشو از تاریخ ۲۶ دسامبر شروع شود و در ماه ژانویه نیز به دست مشتریان برسد، اما موتورولا در یک بیانیه اعلان کرد که بنا به یک دلیل غیرعادی، پیش‌سفارش این گوشی به تاخیر افتاده است. در بیانیه شرکت آمده است:

از زمان معرفی موتورولا ریزر در ماه نوامبر امسال، شور و هیجان زیادی در بین مشتریان ایجاد شده است که همین امر باعث تقاضای زیاد برای آن شده، بطوریکه میزان درخواست آن، فراتر از پیش‌بینی‌های ما رفته است. بنابراین ما تصمیم گرفته‌ایم که تاریخ‌های پیش‌فروش و عرضه آن را، برای اطمینان از اینکه مشتریان بیشتری در زمان عرضه به آن دسترسی خواهند داشت، به تعویق بیندازیم. ما انتظار نداریم که این تاخیر زیاد طول بکشد.

گوشی موتورولا ریزر جدید، با یک فولاد ضدزنگ بسیار پیشرفته و شیشه گوریلا گلس سه‌بعدی ساخته شده و دارای یک طراحی مشکی است که بر روی خطوط صیقلی آن تاکید دارد.

موتورولا ریزر مجهز به لولاهایی است که هیچ‌گونه بازشدگی در اطراف خود ندارند، این موضوع باعث می‌شود تا دو طرف سیستم نمایشگر قابل‌انعطاف پلیمری آن در حالت بسته کاملا تراز باشد و همچنین از ورود گروخاک به داخل آن نیز جلوگیری شود. هندست همچنین از یک آنتن بازطراحی‌شده استفاده می‌کند که دو برابر کوچک‌تر از نمونه‌های بکاررفته بر روی تلفن‌های همراه هوشمند امروزی است. ضمنا گوشی در برابر نفوذ آب مقاوم بوده و ضد پاشش آب است.

نمایشگر داخلی هندست یک پنل ۶.۲ اینچی Flex View با نسبت تصویر ۲۱:۹ است که بعد از تاشدن باعث می‌شود تا گوشی در جیب شما جا شود.

در قسمت بیرونی دستگاه هم شاهد یک نمایشگر تعاملی ۲.۷ اینچی Quick View هستیم که تنها اطلاعات مهم را به شما نمایش می‌دهد و ارتباطات شما را به‌راحتی امکان‌پذیر می‌سازد. شما با استفاده از این نمایشگر می‌توانید بدون باز کردن گوشی، تماس بگیرید، به پیام‌ها پاسخ دهید، با یک کلیک پرداخت‌های خودتان را انجام دهید، پخش موزیک را کنترل کنید، سلفی بگیرید، از گوگل اسیستنت استفاده کنید و به تنظیمات سفارشی مانند روشن و خاموش کردن بلوتوث، وای‌فای، هات‌اسپات و موارد دیگر دسترسی پیدا کنید.

در حالیکه طراحی موتورولا ریزر بسیار هیجان‌انگیز است، اما موضوع شگف‌انگیز اینکه افراد بسیار زیادی به‌دنبال خریدن این گوشی ۱۵۰۰ دلاری هستند.

نظر شما درباره این هندست تاشو چیست؟ آیا حاضرید چنین قیمتی را برای آن پرداخت کنید؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع