گزارش زومیت از جشنواره یلدای موبایل ال جی در بازار چارسو

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

ال‌جی مانند گذشته در روز‌های نزدیک به یلدا، با جشنواره‌ای در پردیس سینمایی چارسو، فروش ویژه‌ای برای آخرین محصولات این برند اعم از گوشی‌های هوشمند ۲۰۱۹ و لوازم جانبی راه‌اندازی کرد.

ال‌جی با راه‌اندازی فروشی ویژه در چارسو و و معرفی جدید‌ترین گوشی‌های سال ۲۰۱۹ تصمیم به حضور جدی‌تری در بازار ایران دارد. در فروشگاه چارسو ال‌جی این فرصت به وجود آمد تا با خرید هر یک از گوشی‌های ال‌جی موجود در فروشگاه، در لحظه قرعه‌کشی انجام شود. تلویزیون ۴۳ اینچ، مایکروویو، انواع هندزفری‌ها الجی و کارت هدیه از جمله جوایزی بود که تمامی شرکت‌کنندگان می‌توانستند دریافت کنند.

در حال حاضر در فروشگاه چارسو ال‌جی می‌توان تجربه‌ی استفاده از گوشی‌هایی چون Q60 2019 ،K50 2019، K20 2019 و G8S ThinQ را داشت. ال‌جی جی ۸ اس تینکیو به‌عنوان گوشی پرچم‌دار این شرکت از نمایشگر ۶.۱ اینچی OLED استفاده می‌کند که از نظر ظاهری از ترند سال پیروی می‌کند. تراشه‌ی اصلی دستگاه اسنپدراگون ۸۵۵ که در کنار ۶ گیگابایت رم، قدرت اصلی دستگاه را تأمین خواهد کرد.

از دیگر گوشی‌های میان‌رده‌ی ال‌جی در فروشگاه می‌توان به Q60 اشاره کرد. برای اینکه بیشتر با جشنواره ال‌جی آشنا شوید، از شما دعوت می‌کنیم تا در ادامه گزارش ویدیویی تک تایمز را دنبال کنید:

تماشا در آپارات | تماشا در یوتیوب | تماشا در IGTV

آیا شما تجربه‌ی استفاده از G8S ThinQ را دارید؟

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع