پتنت هواوی به یک گوشی با دوربین چرخشی سه گانه اشاره می کند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – کمپانی چینی هواوی اخیرا پتنت جدیدی را به ثبت رسانده که به یک گوشی هوشمند با دوربین چرخشی سه گانه اشاره می کند.

به تازگی پتنت جدیدی از هواوی به ثبت رسیده است. در سند مربوط به این پتنت، یک گوشی هوشمند با سه سنسور دوربین به چشم می خورد که از جلو به عقب گوشی و بالعکس می چرخد.

هواوی و برند معروف متعلق به این شرکت، آنر در یکپارچه سازی ناچ ها روی گوشی های هوشمند سال 2019 با مشکلاتی دست و پنجه نرم کرده اند. با این حال، برخی از گوشی های میان رده و سطح اول نظیر هواوی P اسمارت Z یا آنر 9X به دوربین سلفی پاپ آپ مجهز شدند. البته این راه حل، به صورت عمومی رواج پیدا نکرد.

هواوی تصمیم گرفته تا در سال 2020 محصولات خود را به شکل بهتری ارتقا دهد. اخیرا یک پتنت تجاری جدید به وسیله این شرکت به ثبت رسیده که جواز آن در هفدهم دسامبر سال 2019 صادر شده است.

دوربین چرخشی هواوی

یک گوشی هوشمند با دوربین چرخشی سه گانه

پتنت جدید هواوی یک گوشی هوشمند مجهز به دوربین چرخشی سه گانه را نشان می دهد. این سنسورها در یک بخش قابل چرخش روی گوشی ترکیب شده اند. مفهوم این خلاقیت جدید، از گوشی ذنفون 6 متعلق به ایسوس الهام گرفته شده است. از مهم ترین قابلیت های ذنفون 6 می توان به گرفتن تصاویر با کیفیت یکسان سلفی و اصلی به لطف سنسور متحرک آن اشاره کرد. کمپانی سامسونگ نیز در گوشی گلکسی A80 از یک رویه مشابه برای عکس برداری بهره گرفته است.

با تمام این تفاسیر باید گفت که ثبت پتنت به معنی تحقق یافتن قطعی آن نیست. با این حال به عنوان یک مزیت، مفهوم سنسورهای چرخشی به احتمال زیاد به وسیله برندی همچون آنر به کار گرفته می شود. البته شایعاتی نیز مبنی بر کاربرد دوربین چرخشی سه گانه در گوشی جدید هواوی P اسمارت Z سال 2020 بر سر زبان ها افتاده است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع