جعبه گشایی G8s ThinQ ال جی

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

ال‌جی G8s ThinQ با طراحی مبتنی بر بریدگی و امکان احراز هویت با رگ‌های دست همراه‌با اسنپدراگون ۸۵۵، آخرین پرچم‌دار شرکت کره‌ای به حساب می‌آید که به‌تازگی وارد بازار کشورمان شده است.

ال‌جی طی رویداد اختصاصی خود در کنگره‌ی جهانی موبایل از G8 ThinQ و G8s ThinQ درکنار V50 ThinQ به‌عنوان جدید‌ترین محصولات بخش موبایل ال‌جی رونمایی کرد. بخش موبایل ال‌جی در سال‌های اخیر با مشکلاتی دست‌وپنجه نرم می‌کند و بعضی از مشکلات در بازار داخل، مزید بر علت شده است که نام این برند را کمتر از گذشته به چشم ببینیم. به‌تازگی و طی صحبت‌های رسمی از دفتر ال‌جی ایران، این شرکت قصد دارد مجدد به‌صورت قوی در بازار حضور پیدا کند تا شاهد آخرین محصولات کره‌ای‌ها در ایران باشیم.

ال‌جی G8s ThinQ با گارانتی سریر سرویس در بازار عرضه شده است. این گوشی هوشمند از نمایشگر ۶.۲ اینچی OLED با رزولوشن ۲۲۴۸ در ۱۰۸۰ پیکسل و پشتیبانی از استاندارد HDR10 بهره می‌برد. باتری ۳۵۵۰ میلی‌آمپرساعتی و چیدمان سه‌گانه‌ی دوربین شامل حسگر‌های ۱۲ مگاپیکسلی با لنز استاندارد، ۱۲ مگاپیکسلی با لنز تله‌فوتو و ۱۳ مگاپیکسلی در پس لنز اولتراواید، دیگر مشخصات پرچم‌دار جدید ال‌جی است. جی ۸ اس تینکیو به دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و نمونه‌ی ToF سه‌بعدی مجهز شده که ال‌جی از این چیدمان با نام Z Camera یاد می‌کند. به‌لطف تجهیز به این چیدمان، پرچم‌دار جدید ال‌جی قابلیت تشخیص مشخصات دست کاربران را دارد تا امکان بازکردن قفل گوشی تنها با قرار دادن دست در مقابل گوشی نیز وجود داشته باشد. برای آشنایی بیشتر با این گجت از شما دعوت می‌کنیم با جعبه‌گشایی تک تایمز همراه باشید:

تماشا در آپاراتتماشا در یوتیوب | تماشا در IGTV

آیا یکی از گوشی‌های هوشمند ال‌جی می‌تواند انتخاب بعدی شما برای گوشی پرچم‌دار باشد؟

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع