تب اس۶ ۵G در صفحه پشتیبانی سامسونگ ظاهر شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

نبرد برای بهترین بودن در زمینه ۵G مورد توجه اکثر شرکت‌های بزرگ قرار گرفته است و طبیعتا تبلت‌ها نیز به این انقلاب در تکنولوژی می‌پیوندند.

اولین بار نیست که در مورد نسخه ۵G تب اس۶ خبری منتشر می‌شود و حالا مشخص شده است که این دستگاه دارای صفحه پشتیبانی رسمی آنلاین است. انتظار داریم تا مدل SM-T866N را ابتدا در کره‌جنوبی، یعنی جایی که پیش از این برخی از گواهی‌ها را دریافت کرده ببینیم.

جالب است که در تبلیغات سامسونگ در کره‌جنوبی، در کنار گلکسی تب اس۵ای و گلکسی تب A، نام تب اس۶ و تب اس۶ ۵G قرار گرفته است. با توجه به اینکه عبارت بزودی در کنار تب اس۶ مشاهده می‌شود، احتمالا برای رونمایی از آن باید تا ۳۰ مارس ۲۰۲۰ منتظر بمانیم. سامسونگ برای هر دو نسخه معمولی و ۵G از رندرهای یکسان استفاده کرده است و می‌توان گفت این دو نسخه در ظاهر تفاوتی با یکدیگر نخواهد داشت.

به این ترتیب انتظار داریم تا مشخصاتی مثل صفحه نمایش سوپر آمولد ۱۰٫۵ اینچی، سنسور اثرانگشت داخل صفحه نمایش، ۴ اسپیکر AKG، رم ۶ گیگابایتی برای نسخه ۱۲۸ گیگابایتی، رم ۸ گیگابایتی برای نسخه ۲۵۶ گیگابایتی و باتری ۷۰۴۰mAh را در این تبلت مشاهده کنیم. ضمن اینکه احتمالا در نسخه ۵G ضمن حفظ پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵، از مودم ایکس۵۰ ۵G نیز استفاده شود. ضمن اینکه تب اس۶ اولین تبلتی خواهد بود که گواهی نمایشگر +HDR10 را دریافت کرده است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع