حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

نگاهی کوتاه به ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – گلکسی واچ اکتیو 2 جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ محسوب می شود. در این مطلب شما را بیشتر با سامسونگ گلکسی Watch Active 2 آشنا می کنیم.

سامسونگ بزرگترین تولیدکننده گوشی های هوشمند در سراسر جهان محسوب می شود. این برند کره ای در زمینه تولید ساعت های هوشمند نیز فعالیت گسترده ای دارد. گلکسی واچ اکتیو 2 جدیدترین اسمارت واچ این برند کره ای بوده که ویژگی های زیادی در اختیار کاربران قرار می دهد.

ابتدا به سراغ طراحی این محصول می رویم. سامسونگ گلکسی Watch Active 2 دارای طراحی مشابه با نسل قبلی خود است؛ با این حال بهبودهایی را تجربه کرده است. حاشیه های نمایشگر این ساعت هوشمند کاهش پیدا کرده است. این دستگاه به جای حلقه چرخان، به حاشیه های لمسی مجهز شده است.

گلکسی واچ اکتیو 2 در دو نمونه با بدنه آلومینیومی و بند FKM و بدنه فولادی و بند چرمی به فروش می رسد. این ساعت هوشمند از سنسور سنجش ضربان قلب دقیق تری در مقایسه با نسل گذشته بهره می برد. سامسونگ برای ساعت هوشمند خود از سنسور ECG استفاده کرده است.

گلکسی واچ اکتیو 2 در دو نسخه 40 و 44 میلی متری وارد بازار شده است. این مدل ها به ترتیب دارای نمایشگرهای 1.2 و 1.4 اینچی سوپر امولد هستند. قدرت این دستگاه را چیپست اگزینوس 9110 تامین می کند که با لیتوگرافی 10 نانومتری توسعه پیدا کرده است. این چیپست دارای دو هسته پردازشی Cortex-A53 با فرکانس 1.15 گیگاهرتز است.

این ساعت هوشمند مناسب شنا بوده و از استاندارد IP68 و MIL-STD-810G پشتیبانی می کند. سامسونگ برای محافظت از نمایشگر این ساعت هوشمند از گوریلا گلس +DX استفاده کرده است. در این محصول شاهد حضور اپلیکیشن Calm هستیم که خواب کاربر را ردیابی می کند. این ساعت هوشمند می تواند سطح استرس فرد را نیز ردیابی کند.

این ساعت هوشمند در نسخه های وای فای و LTE به فروش می رسد. مدل وای فای به 768 مگابایت رم و مدل LTE به 1.5 گیگابایت رم مجهز شده است. این شرکت کره ای در سال های اخیر از سیستم عامل تایزن برای گجت های پوشیدنی خود استفاده کرده و گلکسی واچ اکتیو 2 نیز دارای سیستم عامل تایزن 4.0 است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع