جعبه گشایی ساعت هوشمند هواوی واچ GT 2 |رسانه کلیک

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – هواوی واچ GT 2 جدیدترین ساعت هوشمند این غول فناوری چینی محسوب می شود. در این مطلب ویدیو جعبه گشایی آن را مشاهده می کنید.

هواوی چند ماه پیش از ساعت هوشمند جدید خود، واچ جی تی 2 رونمایی کرد (هواوی واچ GT 2 از راه رسید). هواوی واچ GT 2 به سیستم عامل LiteOS مجهز شده و فاقد سیستم عامل Wear OS است. این دستگاه در دو نسخه 42 و 46 میلی متری وارد بازار شده و حداکثر تا 2 هفته شارژدهی دارد.

مدل 46 میلی متری دارای نمایشگر 1.39 اینچی OLED با رزولوشن 454 × 454 پیکسل است. نسخه 42 میلی متری این ساعت هوشمند از صفحه نمایش 1.2 اینچی OLED با رزولوشن 390 × 390 پیکسل بهره می برد. قدرت این ساعت هوشمند هواوی توسط چیپست Kirin A1 تامین می شود و از بلوتوث 5.1 و GPS بهره می برد.

کاربران می توانند از این ساعت هوشمند در عمق 50 متری آب به مدت 10 دقیقه استفاده کنند. هواوی با افزودن بلوتوث به این محصول، امکان پاسخ به تماس ها را فراهم کرده است. این قابلیت تا فاصله 150 متری از گوشی هوشمند کارایی دارد. شارژدهی این محصول در هنگام پاسخگویی به تماس با استفاده از بلوتوث، 10 ساعت است.

در حالت استاندارد هواوی واچ GT 2 تا 14 روز شارژدهی دارد که در صورت استفاده از GPS این شارژدهی به 30 ساعت و در حالت پخش موسیقی به 24 ساعت کاهش پیدا می کند. هواوی برای این ساعت هوشمند خود 15 حالت مختلف ورزشی در نظر گرفته که پیاده روی و شنا بخشی از آن محسوب می شود.

در ادامه ویدیو جعبه گشایی هواوی واچ GT 2 را مشاهده می کنید:

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع