5 دلیل برای خرید گلکسی نوت 10 پلاس

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – مدتی است که گوشی گلکسی نوت 10 پلاس به بازار عرضه شده و در همین مدت توانسته علاقه مندان بسیاری پیدا کند. از همین رو قصد داریم 5 ویژگی مهم برای خرید این گوشی را به کاربران تک تایمز یادآوری کنیم.

گلکسی نوت 10 پلاس جدیدترین پرچمدار سامسونگ محسوب می شود. در این مطلب قصد داریم به بیان 5 دلیل برای خرید گلکسی نوت 10 پلاس بپردازیم، در ادامه همراه تک تایمز باشید.

دوربین هیجان انگیز

دروغ نیست اگر بگوییم دوربین مهم‌ترین چیزی است که یک کاربر در هنگام خرید یک گوشی به آن توجه می کند. سامسونگ سالانه بودجه گزافی برای ارائه دوربین های برتر و بهتر در اسمارت فون های خود خرج می کند و نوت 10 پلاس هم از این قاعده مستثنی نیست. این گوشی از یک دوربین چهارگانه بهره می برد.

سنسور 12 مگاپیکسلی نرمال به همراه سنسور 16 مگاپیکسلی فوق عریض، سنسور 12 مگاپیکسلی تله فوتو و سنسور Time of Flight مجموع 4 دوربینی است که در نوت 10 پلاس مورد استفاده قرار گرفته است. سامسونگ سعی کرده به واسطه این چهار سنسور، عکاسی با دوربین های DSLR یا حرفه ای را در گوشی خود امکان پذیر کند و تا حد زیادی هم در این کار موفق بوده است.

خرید گلکسی نوت 10 پلاس

همانطور که می دانید، برای خرید یک دوربین حرفه ای عکاسی و 4 لنز سوپر واید، واید، نرمال و زوم باید هزینه بالایی بپردازید. سامسونگ با نهایت هوشمندی تمامی این امکانات را با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت در اختیار شما قرار داده است. حالا هر زمان که خواستید و بر مبنای سوژه عکاسی مورد نظرتان خیلی راحت با مود عکاسی مورد نظرتان در سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس تصویری بی نظیر ثبت کنید. علاوه بر این، استفاده از دیافراگم متغیر باعث می شود تا بتوانید عکس هایی با فوکوس بهتر و با کیفیت تر در نور کمتر ثبت کنید. دوربین گلکسی نوت 10 پلاس یکی از دلایل خرید آن محسوب می شود. 

طراحی دل پذیر و جوان پسند

همین چند سال پیش بود که بسیاری از کاربران به طراحی های گوشی های سامسونگ انتقاد می کردند. اما سامسونگ این انتقادها را مبنای راه خود قرار داد و با تلاش و کوشش و صد البته بهره گیری از طراحان حرفه ای، گوشی هایی را به بازار داد که قند در دل هر کاربری آب می کند. استفاده متفاوت از شیشه در گلکسی نوت 10 پلاس دقیقا نقطه تمایز این گوشی با سایر پرچمداران بازار است. این طراحی دل پذیر در مقابل نور،  طرح خاصی از خود نشان می دهد و جلوه جذابی به گوشی شما می بخشد. از طرف دیگر عدم استفاده از ناچ و به جای آن بهره گیری از حفره نمایشگر باعث شده تا نمایشگر تمامیت بیشتری در اختیار کاربران بگذارد. در کل باید طراحی این محصول را دل نشین و جوان پسند دانست چرا که بسیار متمایز از سایر محصولات سامسونگ و البته سایر شرکت ها است.

نمایشگری به وسعت اقیانوس

سامسونگ از بنیان گذاران کلمه فبلت به شمار می رود. فبلت گجتی است که فاصله بین موبایل و تبلت را برای کاربران پر می کند. گوشی های سری نوت سامسونگ از نخستین فبلت های بازار بودند. با وجود اینکه تبلت ها نتوانستند سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص دهند، سامسونگ با ارائه سری نوت توانست با بهره گیری از خلا موجود، نیاز کاربران را بر طرف سازد.

یکی از مهم ترین ویژگی های نوت 10 پلاس، صفحه نمایش گسترده و بزرگ آن است که راحتی عمل بیشتری به کاربر ارائه می کند. نمایشگری به وسعت اقیانوس که به راحتی می توانید با قدرت عمل بیشتر و راحت تر با آن کار کنید و از داشتن یک گوشی با نمایشگر بزرگ لذت ببرید.

حس خوب کار با قلم

استفاده از قلم در تلفن همراه به سال ها پیش باز می گردد اما هیچ شرکتی مانند سامسونگ نتوانست آنقدر خوب این دو محصول یعنی قلم و گوشی را کنار هم قرار دهد. قلم S Pen به اوج توانایی های خود رسیده و حالا برای کار کردن باید شارژ شود.

خرید گلکسی نوت 10 پلاس

این قلم به قدری هیجان انگیز است که بسیاری از کاربران تمام مزایا و ویژگی های نوت 10+ را فقط به همین یک نکته ترجیح می دهند. حس خوب کار با قلم گلکسی نوت 10 پلاس شما را شگفت زده می کند و یکی از دلایل خرید آن محسوب می شود.

باتری بیشتر، زندگی آسوده تر

همه می دانیم که لزوم وجود یک باتری خوب در یک گوشی به بزرگی نوت 10+ چقدر حائز اهمیت است. سامسونگ هم حالا به این نکته توجه بیشتری کرده و یک باتری 4300 میلی آمپر ساعتی روی این محصول قرار داده تا شما زندگی آسوده تری داشته باشید. نوت 10 پلاس علاوه بر این، از قابلیت شارژ سریع 45 واتی نیز بهره می برد که می تواند با سرعت بالایی گوشی شما را شارژ کند. اما از همه مهم تر قابلیت Reverse Wireless Charging گوشی سامسونگ است که می تواند گجت های هوشمندی که از قابلیت شارژر وایرلس بهره می برند را شارژ کند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع