حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

تفاوت اندازه گوشی‌های سری گلکسی اس ۱۱ فاش شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

سری گلکسی اس ۱۱ اولین گوشی‌های پیشنهادی سامسونگ در سال ۲۰۲۰ بوده و با توجه به اینکه شایعات می‌گویند که عملکرد دوربین در این سری بسیار عالی خواهد بود، انتظارات از این گوشی‌ها نیز بالا است. درحالی‏‌که ما هنوز تا فهمیدن اینکه آیا سامسونگ قادر به برآورده کردن انتظارات هست یا خیر، فاصله داریم، افشاگر معروف یعنی Ice Universe، اطلاعاتی جالبی را در مورد تفاوت‌ اندازه بین گلکسی اس ۱۱، اس ۱۱ پلاس و S11e آشکار کرده‌ است.

پیش از این، شایعات حاکی از آن بودند که S11e از نمایشگری ۶.۴ یا ۶٫۳ اینچی بهره می‌برد، درحالی‌که اس ۱۱ و اس ۱۱ پرو احتمالاً به ترتیب از صفحه‌نمایشی ۶٫۷ و ۶٫۹ اینچی استفاده خواهند کرد. حال تصویر بالا، با اینکه‌ اندازه دقیق را تأیید نکرده، اما شایعات قبلی پیرامون تفاوت در‌ اندازه نمایشگر این گوشی‌ها را تأیید می‌کند.

گلکسی اس ۱۱ قرار است که هم از اگزینوس ۹۹۰ و هم از اسنپدراگون ۸۶۵ بهره گیرد. بااین‌حال، شایعات می‌گویند که این‌بار سامسونگ قصد دارد تا مدل‌های مبتنی بر تراشه‌های اسنپدراگون را در کشورهای بیشتری در دسترس قرار دهد، یعنی اقدامی مخالف رویه عرضه گلکسی اس ۱۰؛ که طی آن مدل مبتنی بر اگزینوس ۹۸۲۰ این گوشی در اکثر کشورها موجود شده بود.

با توجه به افشاگری‌های قبلی، ممکن است که اس ۱۱ از یک دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی به همراه بزرگنمایی ۵ برابری بهره ببرد. بر اساس شایعات، گفته می‌شود که گلکسی اس ۱۱ پلاس یکی از بهترین دوربین‌ها را در میان گوشی‌های هوشمند سامسونگ خواهد داشت.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع