حذف خودکار پیام های گروهی به واتساپ اضافه می شود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – واتساپ به زودی ویژگی حذف خودکار پیام های گروهی را در دسترس مدیران گروه ها قرار می دهد که با فعال کردن آن، پیام های ارسال شده پس از مدت معینی به طور خودکار پاک خواهند شد.

ظاهرا اپلیکیشن پیام رسان محبوب واتس اپ در حال کار روی ویژگی جدیدی است که پیام های گروهی را به طور خودکار و پس از سپری شدن زمان مشخصی پاک می کند. بدین وسیله از ازدحام بیش از حد پیام های گروه جلوگیری می شود. البته باید گفت که این ویژگی جدید برای مکالمات یک به یک امکان پذیر نیست.

هم اکنون ویژگی مشابهی در اپلیکیشن واتس اپ برقرار است. بسیاری از پیام های مربوط به ماه های پیش از چت های گروهی خود به خود پاک و غیر قابل دسترس می شوند. با این حال حذف پیام های قدیمی در قالب یک ویژگی رسمی، الگوی پاک سازی را قطعی تر می سازد.

تاکید ویژگی جدید واتساپ، روی گروه ها است. بنابراین می توان حدس زد که ویژگی حذف پیام ها به عنوان یک ابزار پاکسازی برای گروه ها در دسترس کاربران قرار بگیرد. به بیان بهتر، دیگر گروه ها مستلزم نگهداری صدها یا حتی هزاران پیام برای چند روز نخواهند بود. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که پس از یک غیبت چند روزه، شاهد بیش از 500 پیام روی آیکون واتساپ باشید. ویژگی جدید تضمین می دهد که عدد نوشته شده روی آیکون سبز رنگ، به آخرین پیام های ارسال شده در گروه ها و چت های مختلف اشاره می کند.

ویژگی حذف پیام های قدیمی با گزینه های دلخواه متعددی عرضه می شود که عبارتند از:

  • غیر فعال کردن
  • یک ساعت
  • یک روز
  • یک هفته
  • یک ماه
  • یک سال

باید خاطر نشان کرد که تنها مدیران گروه قادر به تنظیم گزینه ها هستند. در حال حاضر مشخص نیست که ویژگی جدید واتساپ چه زمانی برای کاربران فعال می شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع