اختلاف ابعاد نمایشگر گوشی های سری گلکسی S11 مشخص شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – به تازگی تصویری از پنل جلویی گوشی های سری گلکسی S11 در فضای مجازی منتشر شده که اختلاف ابعاد نمایشگر این محصولات را به نمایش می گذارد.

سری گلکسی S11 نخستین پرچمداران کمپانی سامسونگ در سال 2020 خواهند بود. انتظار کاربران از این گوشی ها بسیار زیاد است، چون با توجه شایعات منتشر شده، کیفیت دوربین آن ها عالی خواهد بود. البته هنوز مشخص نیست که آیا سامسونگ می تواند چنین توقعی را برآورده سازد یا خیر. با این حال، Ice_Universe به عنوان افشاگری معروفدر توییت جدید خود، به اطلاعات جالبی درباره اندازه های متفاوت گوشی های متعلق به سری گلکسی S11 اشاره کرده است.

طبق شایعات، گوشی گلکسی S11e با نمایشگر 6.3 اینچی یا 6.4 اینچی عرضه می شود، حال آنکه دستگاه های S11 و S11 پرو احتمالا به ترتیب مجهز به نمایشگرهای 6.7 اینچی و 6.9 اینچی خواهند بود. با مشاهده تصویر مربوط به قاب های محصولات جدید گلکسی، می توان حدس زد که گوشی های هوشمند سری گلکسی S11 در اندازه های متفاوتی ساخته شده اند. البته باید گفت که کمپانی سامسونگ هنوز اطلاعات شایع شده در خصوص اندازه دستگاه های خود را تایید نکرده است.

گلکسی S11 در دو نسخه متفاوت با پردازنده اگزینوس 990 و جدیدترین پردازنده کوالکام، اسنپدراگون 865 عرضه می شود. با این حال خبر رسیده که برخلاف روند سال جاری، سامسونگ در نظر دارد تا نسخه مجهز به اسنپدراگون را در بسیاری از کشورها به فروش برساند. این کمپانی در سال 2019 بخش بزرگی از بازار جهانی را به گوشی های گلکسی S10 مجهز به اگزینوس 9820 اختصاص داد.

از جمله مشخصات لو رفته دیگر در خصوص گوشی های متعلق به سری گلکسی S11 می توان به وجود دوربین 108 مگاپیکسلی با قابلیت بزرگنمایی اپتیکال 5 برابر در گوشی S11 پلاس اشاره کرد. گفته می شود که این محصول، یکی از بهترین اسمارت فون های سامسونگ از لحاظ کیفیت تصویربرداری است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع