حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

هدفون بی سیم هواوی با نام NovaBuds در راه است

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – هواوی به تازگی نام تجاری NovaBuds را به ثبت رسانده است. انتظار می رود هدفون بی سیم جدید هواوی با این نام وارد بازار می شود.

بر اساس گزارشی جدید، هواوی نام تجاری جدیدی برای هدفون بلوتوثی خود به ثبت رسانده است. نام هواوی NovaBuds توسط این شرکت در اتحادیه اروپا به ثبت رسیده است. این نام تجاری در دسته محصولات هدست واقعیت مجازی گیمینگ، هدست گوشی های هوشمند و هدفون به ثبت رسیده است. انتظار می رود هدفون بی سیم جدید هواوی با این نام در اختیار خریداران قرار بگیرد.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این محصول در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است. این احتمال وجود دارد که این غول فناوری چینی با عرضه هدفون بی سیم جدید، خواهان حکمرانی در این بخش از بازار باشد. هم اکنون اپل با هدفون بی سیم ایرپاد و ایرپاد پرو فروش بسیار بالایی را در بازار تجربه می کند و بالاتر از رقبای خود قرار دارد.

هدفون بی سیم هواوی

در گذشته گزارشی در فضای مجازی منتشر شده بود که به برند نوا اشاره داشت. این احتمال وجود دارد که نوا از هواوی جدا شده و مانند آنر، به عنوان یک برند مستقل شروع به فعالیت کند. هواوی از برند نوا برای گوشی های هوشمند خود استفاده کرده که محبوبیت بالایی در بازار دارند. انتظار می رود نوا به عنوان زیرمجموعه هواوی در زمینه هدفون های بی سیم و ساعت های هوشمند فعالیت کند. احتمالا NovaBuds اولین محصول این برند باشد.

انتظار می رود در آینده اطلاعات بیشتری از برند نوا و همچنین محصولات آن به اینترنت راه پیدا کند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع