حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

MSI لپتاپ Creator 17 را با نمایشگر mini-LED معرفی کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

پیش از فرارسیدن نمایشگاه CES ۲۰۲۰، ام‌اس‌آی جدیدترین لپ‌تاپ Creator 17 را با نمایشگر mini-LED رونمایی کرد. 

فناوری Mini-LED به‌عنوان جدیدترین فناوری ساخت نمایشگر تلویزیون‌های HDTV، کیفیت بیشتری از دیگر فناوری‌های نمایشگرها ازجمله ارتقای روشنایی و کنتراست را ارائه می‌دهد. پیش‌تر نیز گفته شده بود

با اینکه فناوری Mini-LED درمقایسه‌ با فناوری MicroLED پیشرفت اساسی و بزرگی در صنعت تولید نمایشگر محسوب نمی‌شود، گامی رو به جلو دز تولید نمایشگرهای LED است. 

 لپتاپ Creator 17

مقاله‌ی مرتبط:

نمایشگرهایی با فناوری Mini-LED با بهبود روشنایی و کنتراست می‌توانند کیفیت تصویر بهتری به کاربران ارائه دهند. دراین‌میان اواسط شهریور، . آخرین اخبار حاکی از آن است که ام‌اس‌آی نیز آخرین لپ‌تاپ Creator 17 را با نمایشگر Mini-LED معرفی کرده است. 

پیش از فرارسیدن نمایشگاه CES ۲۰۲۰، ام‌اس‌آی با معرفی نسخه‌ی جدید لپ‌تاپ Creator 17، نخستین شرکتی است که دستگاهی با نمایشگر mini-LED به بازار معرفی می‌کند. MSI ادعا می‌کند نمایشگر جدید با شدت روشنایی ۱۰۰۰ نیت، از روشنایی بسیار بیشتر و بهتری درمقایسه‌با نمایشگر لپ‌تاپ‌های موجود بهره می‌برد. نمایشگر Creator 17 از ۲۴۰ ناحیه برای تاریکی موضعی (local dimming) برخوردار است که باعث می‌شود کنتراست بهتری در سطوح مختلف رنگ مشکی و سفید ارائه دهد. 

طبق گفته‌ی MSI، لپ‌تاپ Creator 17 جدید، تنها نوت‌بوکی است که می‌تواند با DisplayHDR 1000، استانداردهای DisplayHDR سازمان VESA را برآورده می‌کند که موردتوجه سازندگان محتوای دیجیتال بازار است. نمایشگر  mini-LED لپ‌تاپ جدید از رزولوشن 4K و پشتیبانی ۱۰۰ درصد از گستره‌ی رنگی DCI-P3 و فضای رنگی Display P3 بهره می‌برد. 

 لپتاپ Creator 17

MSI سایر مشخصات لپ‌تاپ جدید را هنوز اعلام نکرده؛ ولی به این موضوع اشاره کرده است که دستگاه جدید قوی‌ترین قدرت پردازشی CPU و GPU را ارائه می‌دهد. Creator 17 به پورت USB Type-C مجهز است که می‌تواند تصاویر ویدئویی 8K را روی نمایشگر اکسترنال نمایش دهد. همچنین، این لپ‌تاپ جدید از پورت تاندربولت برخوردار است که امکان شارژ گوشی‌های هوشمند را فراهم می‌کند. MSI معتقد است لپ‌تاپ جدیدش از سریع‌ترین کارت حافظه‌ی SD UHS-III در جهان بهره می‌برد. برای اطلاع از قیمت و تاریخ عرضه‌ی دستگاه به بازار باید منتظر نمایشگاه CES ۲۰۲۰ بمانیم.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع