رندرهای آیپد پرو 2020 به دوربین اصلی سه گانه اشاره می کنند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – رندرهای جدیدی از آیپد پرو 2020 در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهند این محصول به دوربین اصلی سه گانه مجهز شده است.

اخیرا رندرهای جدیدی از آیپد پرو 2020 به اینترنت راه پیدا کرده که نشان می دهند این محصول از دوربین اصلی سه گانه بهره می برد. جالب آنکه شکل ماژول دوربین درست همانند گوشی آیفون 11 پرو است. ناگفته نماند که این تصاویر در وب سایت iGeeksBlog به نمایش درآمده اند.

رندرهای آیپد پرو 2020

ظاهرا ابعاد آیپد پرو 2020 مشابه با همان مدل های 2018 است. با این حال افشاگر معروف یعنی استیو اچ. مک فلای (OnLeaks) تخمین زده که اندازه نمایشگر نسخه پرو برابر با 11 اینچ و ابعاد فیزیکی آن برابر با 5.9 × 178.6 × 428 میلیمتر است. البته ضخامت دستگاه بسته به لنزهای سه گانه ای که قرار است روی آن به کار گرفته شوند، فرق می کند. طبق گفته های مک فلای، این تصاویر شباهت بسیاری با محصولات اصلی دارند و باید جدی گرفته شوند. اگر این اظهارات صحت داشته باشند، باید منتظر استفاده از مواد جدید در پنل پشتی مدل های 2020 باشیم.

مدل 11 اینچی آیپد پرو مانند آیپد پرو فعلی دارای پنل پشتی فلزی مشکی رنگ است. مدل 12.9 اینچی نیز مانند آیفون 11 پرو از پنل شیشه ای بهره می برد. متاسفانه هنوز اطلاعات دقیقی از تاریخ عرضه این محصولات به دست ما نرسیده است. با این حال گفته می شود که شرکت اپل در فصل بهار تبلت های جدید خود را به دنیا معرفی می کند. احتمالا در این مراسم از اسمارت فون جدید آیفون SE 2 یا آیفون 9 نیز رونمایی می شود.

رندرهای آیپد پرو 2020

اگر به خاطر داشته باشید OnLeaks در ژانویه سال گذشته رندرهای آیفون 11 پرو را در وب سایت خود به نمایش گذاشت. بعدها معلوم شد که این تصاویر درست مشابه با مدل های اصلی بودند. حال باید دید که آیا مشابه این اتفاق برای آیپدهای 2020 رخ می دهد یا خیر.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع