همکاری گروه صنعتی انتخاب و دانشگاه علم و صنعت در دپارتمان تحقیقات آکوستیک و ارتعاشات

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

تفاهم‌نامه مرکز تحقیقات آکوستیک و ارتعاشات به‌عنوان زیرمجموعه دپارتمان تحقیق و توسعه گروه صنعتی انتخاب با انجمن آکوستیک و ارتعاشات ایران در دانشگاه علم و صنعت به امضا رسید.

نهمین کنفرانس بین‌المللی آکوستیک و ارتعاشات، سوم و چهارم دی‌ماه در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار شد. این کنفرانس محلی برای گردهمایی اساتید، صاحب‌نظران و دانشجویان دانشگاه‌های مختلف جهان، از یک‌سو، و مهندسین و صنعتگران از سوی دیگر است تا تازه‌ترین فعالیت‌های علمی، پژوهشی و فناوری خود را ارائه داده و به‌این‌ترتیب موجب توسعه‌ی ارتباط بین دانشگاه و صنعت گردند. کنفرانس مربوط توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و معاونت پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری حمایت می‌شود و ازلحاظ علمی و فنی نیز، دانشگاه‌ها و صنایع متعددی با آن همکاری می‌کنند. 

مرکز تحقیقات آکوستیک و ارتعاشات زیر مجموعه دپارتمان تحقیق و توسعه گروه صنعتی انتخاب با هدف تحقیق، بررسی و کنترل دو فاکتور مهم لرزش و صدا در محصولات لوازم خانگی به‌صورت کاملا علمی و فنی تأسیس گردیده تا همواره سطح کیفی محصولات از نظر کاهش میزان لرزش و صدا در ترازی قابل قبول از نظر سطح استاندارد‌های جهانی قرار داشته باشد. مرکز تحقیقات آکوستیک گروه صنعتی انتخاب می‌تواند برای طراحی و اعمال تکنولوژی‌های جدید برای کنترل و کاهش نویز و ارتعاشات برای محصولات لوازم خانگی مورد استفاده قرار بگیرد. این مرکز طی تفاهم‌نامه‌ای در نهمین کنفرانس بین‌المللی آمادگی خود را جهت انجام آزمون‌های مختلف مرتبط با آکوستیک و ارتعاشات و همکاری‌های دوجانبه با دانشگاه علم و صنعت اعلام کرد. برای آشنایی بیشتر در ادامه همراه گزارش ویدیویی تک تایمز باشید:

تماشا در آپارات | تماشا در یوتیوب | تماشا در IGTV

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع