حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

لپ تاپ MSI Creator 17 با نمایشگر Mini LED از راه رسید

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز- لپ تاپ MSI Creator 17 به صورت رسمی معرفی شد. این محصول از نمایشگر با فناوری Mini LED بهره می برد که کنتراست و روشنایی بالایی دارد.

فناوری Mini LED در تلویزیون ها به کار رفته و حال شاهد ورود آن به دنیای لپ تاپ ها هستیم. با اینکه مینی LED در مقایسه با میکرو LED چندان پیشرفته نیست، اما یک گام مهم محسوب می شود.  

کمپانی MSI قرار است در نمایشگاه CES 2020، نسخه جدیدی از لپ تاپ کریتور 17 را معرفی کند. این محصول، نخستین لپ تاپی خواهد بود که برای نمایشگر خود از فناوری مینی LED بهره می برد. حداکثر میزان روشنایی در نمایشگر مجهز به این فناوری، بیش از 1000 نیت است. از لحاظ کنتراست نیز باید به قابلیت ایجاد 240 نقطه کنترل رنگ موضعی اشاره کرد که کنتراست بهتر را برای سطوح سفید روشن تر و سیاه تیره تر را فراهم می آورد.

ظاهرا لپ تاپ MSI Creator 17 جدید تنها لپ تاپی است که توانسته به رتبه DisplayHDR 1000 از مشخصات VESA دست پیدا کند.  نمایشگر مینی LED محصول جدید ام اس آی دارای رزولوشن 4K بوده و از 100 درصد محدوده رنگ DCI-P3 و همینطور فضای رنگ P3 پشتیبانی می کند.

البته باید خاطر نشان کرد که جزییات چندانی راجع به مشخصات لپ تاپ کریتور 17 انتشار نیافته است، به غیر از اینکه از جدیدترین پردازنده CPU و GPU در این دستگاه استفاده می شود. لپ تاپ جدید علاوه بر پورت قدرتمند تاندربولت، به پورت USB نوع C نیز مجهز شده که قادر به انتقال ویدیوی 8K روی یک صفحه نمایش جانبی است. طبق گفته های MSI، کریتور 17 از سریع ترین خواننده کارت SD UHS-III بهره می برد. هنوز هیچ قیمت یا تاریخ دقیقی برای عرضه این محصول از سوی MSI اعلام نشده است

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع