حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

تیزر فصل ۲۸ تاپ گیر منتشر شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

فصل جدید تاپ گیر با اجرای کریس هریس، به‌زودی پخش می‌شود. مک‌لارن اسپیدتیل، پورشه تایکان، فولکس آی دی آر، بی‌ام‌و سری ۸ و چندین مدل کلاسیک در سری جدید این برنامه بررسی خواهند شد.

تاپ گیر قدیمی‌ترین برنامه‌ی تلویزیونی جهان در حوزه‌ی خودرو است که هنوز تولید و پخش می‌شود. اولین قسمت از این مجموعه بهار سال ۱۹۷۷ روی آنتن رفت. تا سال ۲۰۰۱، تاپ‌گیر برنامه‌ای تلویزیونی برای مخاطبان محلی در بریتانیا بود و شهرت چندانی در دیگر کشورهای جهان نداشت؛ ولی از سال ۲۰۰۲ با طرح مشترکی از جرمی کلارکسون و اندی ویلیام، برنامه‌ای مدرن و پرهیجان جایگزین سری قبلی تاپ‌گیر شد تا علاوه‌بر معرفی نکات مثبت و منفی خودروها برای خریداران، جنبه‌ی سرگرم‌کننده‌تری داشته باشد. کلارکسون بین سال‌های ۱۹۸۸ تا ۲۰۰۰ نیز مجری تاپ‌گیر بود.

مجریان تاپ گیر

با اجرای جرمی کلارکسون، اضافه‌شدن دو نفر از چهره‌های مشهور برنامه‌های علمی BBC، تقویت جنبه‌ی طنز مجموعه و طرح‌ریزی رویدادهای مهیج با موضوع خودروها، تاپ‌گیر به پربیننده‌ترین برنامه‌ی تلوزیونی دنیا تبدیل شد. تا سال ۲۰۱۶، ضمن تعامل بسیار خوب جیمز می و ریجارد هموند با جرمی کلارکسون، بهترین نمونه از همکاری سه مجری در یک مجموعه‌ی تلویزیونی وجود داشت. این شرایط با درگیری فیزیکی کلارکسون و یکی از تهیه‌کنندگان برنامه، اویسین تایمن، تغییر کرد. مجری اصلی تاپ‌گیر که بارها به‌دلیل استفاده از الفاظ نژادپرستانه اخطار گرفته بود، با فحاشی و کوبیدن مشت بر صورت ایسین تایمن، از بی‌بی‌سی اخراج شد. درادامه، جیمز می و ریجارد هموند نیز حاضر به ادامه‌ی همکاری با BBC و برنامه‌ی تاپ‌گیر نشدند.

Top Gear

با خروج سه مجری مشور برنامه، تاپ‌گیر میلیون‌ها نفر از طرفداران خود را از دست داد. تا امروز، تولید سالیانه‌ی مجموعه را بی‌بی‌سی ادامه داده و البته همچنان مخاطبان پرشماری در سراسر جهان دارد؛ اما ترکیب اجراکنندگان بارها تغییر کرده است. حالا، کریس هریس با سابقه‌ی طولانی در خبرنگاری و تولید محتوای ویدئویی، مجری اصلی تاپ‌گیر محسوب می‌شود. کمدین ۴۶ ساله، پدی مک‌گینس و بازیکن مشهور کریکت، فردی فلینتاف، در فصل جدید تاپ‌گیر، کریس هریس را همراهی خواهند کرد. فصل قبلی با حضور این سه نفر، فراتر از انتظار بود و تقریبا دوبرابر سری ۲۶، حدود ۶/۷ میلیون بیننده در سراسر جهان داشت.

در تیزر جدید تاپ‌گیر، ابرخودرو مک‌لارن اسپیدتیل دیده می‌شود که تاکنون در هیچ برنامه‌ی تلویزیونی دیده نشده است. فولکس‌واگن ID.R نیز، دیگر خودرو جذاب فصل ۲۸ خواهد بود که به‌دلیل استفاده از موتور برقی و شکست رکوردهای متعدد در سال گذشته، شهرت دارد. نیسان GT-R، پورشه تایکان، مک‌لارن 720S، بی‌ام‌و سری 8 و یک جت جنگنده هم در سری جدید تاپ گیر خضور خواهند داشت.

اولین قسمت از فصل تازه‌ ۲۹ دسامبر (امروز هشتم دی‌) پخش خواهد شد که احتمالا شامل پنج قسمت خواهد بود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع