حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

افزایش سهمیه بنزین رانندگان اسنپ

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

اسنپ مبلغ کمک‌هزینه‌ی خرید بنزین رانندگان سرویس خود را دو برابر کرد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر این طرح، همراه تک تایمز باشید.

پس از آغاز سهمیه‌بندی بنزین، تاکسی‌های اینترنتی برای تأمین نیاز رانندگان خود با چالش‌های مختلفی رو‌به‌رو شدند. در این بین اسنپ اقدام به تخصیص کمک‌هزینه و وام به‌صورت روزانه برای رانندگانی کرد که از فعالیتشان در ناوگان بیش از ۳ ماه گذشته و بیش از ۵۰ کیلومتر در روز (تا سقف ۱۵۰ کیلومتر) فعالیت داشتند.

حال با گذشت حدود یک ماه و نیم از اعلام سهمیه‌بندی بنزین، سرویس اسنپ طرح حمایتی دیگری را با عنوان «کمپین ۱۰۰۱» آغاز کرده است. در این طرح که از شنبه ۳۰ آذر ماه شروع شده، باشگاه رانندگان اسنپ امکانی برای رانندگانش فراهم کرده که علاوه بر دریافت اعتبار سهمیه سوخت از شرکت ملی فراورده‌های نفتی، هزینه‌ی خرید بنزین (ویژه پیمایش‌های بالای هزار کیلومتر در هفته) را هم دریافت کنند تا دیگر نگرانی بابت هزینه بنزین نداشته باشند.

نحوه‌ی محاسبه‌ی هزینه دریافتی به این صورت است که هر راننده‌ای که ۱۰۰۰ کیلومتر اولیه‌ی خود را در طول یک هفته در سفرهای اسنپی پیمایش داشته باشد، به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر بیشتر، کمک‌هزینه‌ی خرید بنزین دریافت می‌کند. این هزینه مازاد بر سهمیه‌ای است که پیش از این برای رانندگان تاکسی‌های اینترنتی در نظر گرفته شده بود. طبق اعلام روابط عمومی اسنپ، مبلغ کمک‌هزینه‌ی فوق که در شروع طرح به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر ۱۰ هزار تومان بوده، حالا دو برابر شده است تا رانندگان این سامانه بدون دغدغه بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند. به این ترتیب رانندگان عضو ناوگان اسنپ بابت هر ۱۰۰ کیلومتر بیشتر، ۲۰ هزار تومان کمک‌هزینه‌ی خرید بنزین دریافت می‌کنند. لازم به ذکر است که کمک‌هزینه‌ی فوق محدودیتی ندارد و هر هفته به اعتبار اسنپی رانندگان افزوده می‌شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع