حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

وانت آریسان 2 با موتور پژو از راه می رسد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – به نظر می رسد ایران خودرو قصد دارد سال آینده وانت آریسان 2 را وارد بازار می کند. ظاهرا این خودرو به موتور پژو مجهز می شود.

ایران خودرو قصد دارد اواخر امسال و همچنین سال آینده چندین خودروی جدید وارد بازار کند. این محصولات پسوند پلاس را یدک می کشند. به نظر می رسد یکی از محصولات جدید این شرکت، بدون پسوند پلاس از راه می رسد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، سال آینده وانت آریسان 2 توسط ایران خودرو تولید شده و به فروش می رسد.

بر اساس شنیده ها، آریسان 2 خرداد ماه 1399 وارد بازار می‌ شود. این خودرو از موتور پژو بهره می برد که باعث بهبود عملکرد آن می شود. وانت آریسان اولین بار سال 95 وارد بازار شد. این خودرو به عنوان جایگزین وانت پیکان در اختیار خریداران قرار گرفت. استفاده از موتور پژو باعث افزایش 11 اسب بخاری قدرت تولیدی آن می شود.

وانت آریسان 2

تا پایان امسال پژو 207 با سقف شیشه ای وارد بازار می شود (زمان عرضه دنا پلاس اتوماتیک و پژو 207 با سقف پانوراما اعلام شد). سال آینده نیز فروش رانا پلاس و سمند پلاس آغاز می شود. به تازگی تصاویر رانا پلاس در اختیار رسانه ها قرار گرفته که خبر تغییرات ظاهری کم در مقایسه با مدل استاندارد می دهد (تصاویر رانا پلاس به اینترنت راه پیدا کرد). سال آینده تولید پژو 405 نیز متوقف می شود (تولید پژو 405 GLX از اول تیرماه 99 متوقف می شود).

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع