حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

رندرهای هواوی P40 پرو در اختیار رسانه ها قرار گرفت

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – روزانه اطلاعات متعددی در قالب رندرهای مختلف از گوشی هواوی P40 پرو منتشر می شود. در ادامه به بررسی برخی از جدیدترین خصوصیات لو رفته درباره این محصول می پردازیم.

تقریبا می توان گفت که هر روز، رندرهای متفاوتی از سری P40 هواوی در اختیار رسانه ها قرار می گیرد. گزارش امروز در واقع نقلی از وب سایت TargetYouTube است.

بر اساس گزارش این وب سایت، هواوی P40 پرو از نمای جلو، شباهت بسیاری با گوشی گلکسی نوت 10 سامسونگ دارد. به بیان بهتر، این دستگاه دارای یک حفره درون نمایشگر است که دوربین سلفی در آن قرار می گیرد. با توجه به اینکه هواوی از ناچ های بزرگ در پرچمداران جدید خود استفاده می کند، کاربرد دوربین پانچ هول در محصول جدید، امری جسورانه تلقی می شود.

گوشی هواوی P40 پرو به یک نمایشگر منحنی بدون حاشیه مجهز بوده و امکان مشاهده صفحه کامل را میسر می کند. علیرغم کاربرد نمایشگرهای تخت، مدل منحنی محبوبیت بسیاری نزد کاربران دارد.

در پنل پشتی دستگاه جدید هواوی، یک ماژول دوربین قرار گرفته که در طی چند هفته اخیر، رندرهای متعددی درباره آن منتشر شده اند. این ماژول مستطیلی جایگاه حداقل پنج سنسور تصویربرداری و یک فلش LED دوگانه بزرگ است. طبق شایعات مختلف، دوربین این گوشی از قابلیت بزرگنمایی اپتیکال 10 برابر پشتیبانی می کند.

رندرهای هواوی P40 پرو

از لحاظ مشخصات داخلی، هواوی P40 پرو از پردازنده کایرین 990 با فناوری 5G استفاده می کند. این تراشه از پیشرفته ترین لیتوگرافی 7 نانومتری EUV و همچنین مودم 5G بهره می برد. کایرین 990 با فناوری 5G نخستین تراشه موبایل با بیش از 10.3 میلیارد ترانزیستور است.

گوشی هوشمند جدید هواوی از فناوری 5G حالت دوگانه NSA (حالت غیرمستقل) و SA (حالت مستقل) نیز پشتیبانی می کند. این تکنولوژی موجب افزایش پوشش ناحیه برای گوشی های NSA می شود. در پایان باید بگوییم که هواوی به احتمال زیاد در ماه مارس سال آینده، از P40 پرو رونمایی خواهد کرد.  

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع