همراه بایواستار با سرعت رو به آینده

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

بایواستار با سابقه‌ای نزدیک به چهل سال در تولید فناوری‌های نوین یکی از اولین و برترین تولید‌کنندگان قطعات مربوط به آی‌تی است. کیفیت و قیمت مقرون‌به‌صرفه آن، باعث توفیق روزافزون این کالا در جهان شده است.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی تک تایمز در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

 در دهه‌ی ۱۹۸۰‌، صنعت IT با سرعت بسیار زیادی شروع به رشد کرد. مؤسس گروه BIOSTAR با تجربه‌ی گسترده در خریدوفروش قطعات الکترونیکی و تحقیق درباره‌ی نیازهای آینده برای مادربردها و قطعات جانبی، این شرکت را در سال ۱۹۸۶ تأسیس کرد.

در سال‌های اولیه، BIOSTAR در ساخت مادربرد متمرکز شد و برای رشد و توسعه موفق شد بخش بزرگی از سرمایه و نیروی انسانی خود را برای طراحی و ساخت محصولات جدید سرمایه‌گذاری کند که در‌عین‌حال این امکان را برای آن فراهم کرد تا در پیشرفت سریع صنعت رایانه‌ی  رقابتی بماند.

بایواستار بعد از تولید مادربرد بخشی از توان خود را در طراحی و ساخت محصولاتی از قبیل کارت‌های گرافیکی و کامپیوترهای آماده و لوازم جانبی برای توسعه‌ی بازار و برآوردن خواسته‌های مشتریان متمرکز کرد. همچنین، به‌منظور گسترش ظرفیت خود به‌منظور پاسخ‌گویی به تقاضای مشتری در سطح جهان، اولین شرکت در تایوان بود که تأسیسات تولیدی و کارخانه‌ی انحصاری خود را در سال ۱۹۹۰ در چین ایجاد کرد.

در سال ۱۹۹۸، درآمد فروش این شرکت از ۱۳۰ میلیون دلار فراتر رفت و در بین ۱،۰۰۰ شرکت برتر تایوان در رتبه‌ی دویست‌وبیست‌وهفتم قرار گرفت. علاوه‌بر‌این‌، بایواستار در سال ۱۹۹۹ گواهینامه‌ی ISO 9001 را به‌دست آورد و در همان سال، به شرکت سهامی عام تبدیل شد. درادامه، شرکت بایواستار محصولات خود را در سراسر جهان گسترش داد و دفاتر فروش و کارخانه‌اش را علاوه‌بر چین، در اروپا به مرکزیت هلند و در ایالات متحده (لس آنجلس) افزایش داد.

آترامارت

بین سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۷، بایواستار توانست بیشترین سهم فروش مادربرد در بازار اروپا (۵۲ درصد در سال ۲۰۰۵ و ۶۳ درصد در سال ۲۰۰۶ و ۶۶ درصد در سال ۲۰۰۷) را ازآنِ خود کند. این روند رو به رشد بایواستار باعث شد مصمم‌تر به تکنولوژی جدیدتر روی بیاورد. همچنین، این شرکت با مشاهده‌ی دقیق و موشکافانه‌ی بازار جهانی، به اولین شرکتی تولیدکننده‌ی مادربردهای انحصاری ماینینگ ازقبیل b250 btc و b250 btc pro و b250 btc plus تبدیل شد. افزون‌براین، با طراحی کارت‌های گرافیک مناسب و قدرتمند برای استخراج ارز دیجیتال، پیشتاز این محصولات در بازار جهانی شد.

بایواستار علاوه‌بر مادربردها و کارت‌های گرافیک ماینینگ، در تولید انواع مادربرد و کارت گرافیک در رده‌های مختلف و باتوجه‌به نیازها و بودجه مشتری یکی از بهترین شرکت‌های دنیا محسوب می‌شود. از جدید ترین محصولات این شرکت، مادربرد گیمینگ سری X570 است که یکی از قدرتمندترین مادربردهای مبتنی‌بر پردازنده‌های AMD است و قدرت بایواستار را در بخش AMD نشان می‌دهد.

ناگفته نماند بایواستار در اقدامی هوشمندانه هاردهای SSD با کیفیت چشمگیر و سرعت خواندن و نوشتن واقعی تولید می‌کند. این هارد‌ها در دو سری SATA و M.2 با ظرفیت‌های متفاوت از ۱۲۰ گیگابایت تا دو ترابایت طراحی و تولید شده است. بایواستار اولین شرکت تولید‌کننده‌ی SSD M.2 گیمینگ در دنیا به‌شمار می‌آید که با طراحی خاص و قراردادن هدسینک و نمایشگر درجه حرارت و سرعت روی این محصول و ارائه‌ی گارانتی معتبر شرکت سایبر در ایران، یکی از با‌کیفیت‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین هارد‌های SSD بازار است (برای خرید محصولات بایواستار اینجا کلیک کنید).

آترامارت

BIOSTAR با کیفیت عالی و خدمات واقعی، پاسخ و شناخت مثبتی از مشتریان خود دریافت کرده است. این اطلاعات دقیق و به‌روز از اطلاعات بازار بوده است تا بتواند آن را مطابق با پویایی بازار عرضه کند. در BIOSTAR، با ارائه‌ی محصول باكیفیت و خدمات مناسب به مشتری، دستیابی به كاهش هزینه مناسب تولید و جلوگیری از بروز مشكلات با ارائه مزایای بیشتر و قیمت‌های رقابتی به مشتریان خود ضمن ایجاد حس  مثبت ، طولانی مدت ، به مشتریان خودتعهد واقعی فروش و خدمات پس از فروش را نمایان می‌کند. همچنین بایواستار مصمم است سود و موفقیت‌های خود را با عموم مردم به‌اشتراک بگذارد و درنهایت، هدف یک موقعیت برنده و برنده را دنبال کنیم.

BIOSTAR همیشه با نهایت اخلاص و حسن‌نیت عمل کرده است. هر تصمیم‌گیری مهم تحت ارزیابی دقیق و تحقیق شده قرار می‌گیرد. از همه مهم‌تر ، بایواستار هرگز از عواقب ناشی از این تصمیمات خودداری نکرده است. همچنان که به وظیفه شرکتی خود برای حفظ عملکرد پایدار پایبند است ، به رشد بزرگتر و قوی تر ادامه می‌دهد.

تمامی محصولات بایواستار موجود در بازار را می‌توانید از نماینده‌ی فروش اینترنتی شرکت سایبر فروشگاه اینترنتی آترامارت به‌صورت نقد و اقساط و با قیمت‌هایی استثنائی بخریدید (برای مشاهده شرایط اقساطی اینجا کلیک کنید).

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع