حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

سرویس موبایل هواوی به سرویس های گوگل نزدیک تر می شود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – نسخه بتای 4.0 سرویس موبایل هواوی (HMS) اکنون از ویژگی های بیشتری برخوردار است. ظاهرا شرکت چینی از هیچ تلاشی برای بهبود سرویس های جایگزین گوگل دریغ نمی کند.

با ادامه اختلافات دولت آمریکا و هواوی، شرایط برای این کمپانی چینی روز‌به‌روز سخت تر می شود. با این حال هواوی و شرکت های وابسته، از توسعه تجهیزات 5G گرفته تا تولید تلویزیون های هوشمند و گجت های پوشیدنی، تمام نیروی خود را به کار گرفته اند تا بر مشکلات موجود غلبه کرده و جایگاه خود را در بازار حفظ کنند. حال خبر رسیده که این شرکت در حال اضافه کردن ویژگی های جدید به سرویس های جایگزین گوگل است.

هواوی طی ماه های اخیر تمرکز بسیاری روی جنبه های نرم افزاری داشته است. همانطور که می دانید، این شرکت علاوه بر توسعه سیستم عامل انحصاری خود یعنی HarmonyOS، در حال کار روی سرویس های جایگزین گوگل است تا خلا موجود در محصولات هوشمند خود را به نوعی پر کند. نسخه بتای 4.0 سرویس موبایل هواوی یا HMS اخیرا به دنیا معرفی شدند. این نسخه پیشرفته تر از نسخه قبلی بوده و به ویژگی های بیشتری مجهز شده است.

سرویس های پرداخت درون برنامه ای، تبلیغات و حساب کاربری هواوی به لحاظ عملکرد بهبود قابل ملاحظه ای پیدا کرده اند. علاوه بر این، بسته های نرم افزاری هیجان انگیزی نیز به این مجموعه اضافه شده که از میان آن ها می توان به سرویس آموزش هوشمند، سرویس مدیریت پویا و سرویس ایمنی تشخیص امنیت اشاره کرد. گفته می شود که مورد آخر یکپارچگی سیستم، امنیت برنامه، تشخیص کاربر جعلی و URL مخرب را تضمین می کند. این اقدام بدون شک یکی از تلاش های ستودنی و لازم جهت حفظ حریم خصوصی به شمار می آید.

هواوی همچنین اعلام کرده که سرویس ارتباطی و اطلاع رسانی Push Kit اخیرا توجه بسیاری را به خود جلب کرده، به طوری که کاربران تاکنون در بیش از 38 هزار برنامه ثبت نام کرده اند و حجم پیام های روزانه از 30 میلیارد گذشته است. مدیر اجرایی شرکت چینی چند روز پیش وعده داد که سرویس موبایل هواوی به احتمال زیاد تا آخر سال 2020 به طور کامل جایگزین برنامه های کاربردی گوگل خواهد شد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع