ال جی یک پتنت برای قاب محافظ با نمایشگر قابل‌انعطاف به ثبت رسانده است

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

نمایشگاه CES 2020 قرار است هفته بعد در لاس وگاس آمریکا برگزار شود. در این رویداد سالانه، کمپانی‌هایی از سراسر دنیا، نقشه راه خود را برای سال آینده اعلام می‌کنند و انتظار می‌رود که سال ۲۰۲۰ در سیطره شرکت‌هایی باشد که گوشی‌های تاشو و قابل‌انعطاف خود را در اینجا به نمایش می‌گذارند.

یکی از این شرکت‌ها می‌تواند ال جی باشد که اخیرا پتنتی را برای یک قاب محافظ گوشی هوشمند با نمایشگر قابل‌انعطاف به ثبت رسانده است. این پتنت در تاریخ ۲۶ ژوئن ۲۰۱۹ در سازمان جهانی مالکیت فکری (WIPO) به ثبت رسیده و در تاریخ ۲۷ دسامبر ۲۰۱۹ نیز منتشر شده است. پتنت مذکور طراحی یک قاب محافظ را نشان می‌دهد که تقریبا دو برابر اندازه یک هندست معمولی بوده و یک نمایشگر قابل‌انعطاف در جلو دارد. این نمایشگر در قسمت وسط حول محور قائم تا می‌شود و شبیه گلکسی فولد سامسونگ است. قاب همچنین یک زبانه در کناره خود دارد که می‌تواند آن به یک گوشی متصل کرده و یک نمایشگر اضافی را در اختیار کاربر قرار دهد. ضمن اینکه کاربر می‌تواند از آن به عنوان کیس هم استفاده کند.

ال جی خودش یک واحد ساخت نمایشگر دارد و این احتمال وجود دارد که در حال توسعه یک نمایشگر قابل‌انعطاف باشد  که بتواند به عنوان یک نمایشگر ثانویه عمل کند. این فناوری در صورت اجرا، یک طراحی هوشمندانه خواهد بود و با پایین نگه داشتن هزینه‌ها، یک نمایشگر اضافی را نیز در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع