حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

گلکسی Fold 2 سامسونگ پیش از گلکسی S11 وارد بازار می شود؟

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – ظاهرا شرکت کره ای سامسونگ قصد دارد نسل بعدی گوشی های انعطاف پذیر خود یعنی گلکسی Fold 2 را پیش از سری S11 به بازار عرضه کند.

رسانه کره ای Yonhup چندی پیش در صفحه خود اعلام کرد که نسل بعدی گوشی انعطاف پذیر سامسونگ یعنی گلکسی فولد 2، احتمالا پیش از سری S11 به بازار می آید. پیش از این گمان می رفت که این دو محصول مانند گلکسی فولد و S10 در یک رویداد مشترک معرفی شوند. اما ظاهرا سامسونگ این بار تصمیم به تغییر برنامه های خود گرفته است؛ چراکه عرصه رقابت برای تولید اسمارت فون های انعطاف پذیر روز‌به‌روز داغ تر می شود.

همانطور که می دانید، موتورولا با عرضه گوشی خارق العاده موتو Razr توانست توانایی خود را برای رقابت با سامسونگ ثابت کند. البته با تاخیر در توزیع Razr به سبب تقاضای بالا، فرصتی برای کمپانی کره ای پیدا شده تا فولد 2 را هر چه زودتر روانه بازار کند.  

گلکسی Fold 2 سامسونگ

چند روز پیش با انتشار تصاویری از گلکسی فولد 2 در رسانه های مختلف، طراحی Clamshell این دستگاه مشخص شد. با این حال به نظر نمی رسد که گلکسی انعطاف پذیر جدید بتواند پرچمدار مناسبی برای سامسونگ باشد، چون تنها به دو دوربین در پنل پشتی خود مجهز شده و قیمت شایعه شده برای آن حدود 1000 دلار است. بنابراین می توان گفت که این اسمارت فون علیرغم داشتن دوربین دوگانه با سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی و قابلیت بزرگ نمایی 5 برابر، باز هم جزو دستگاه های میان رده شرکت به شمار می آید. 

در پایان باید خاطر نشان کرد که مطالب بالا از صحت کامل برخوردار نبوده و باید منتظر رویدادهای آتی مخصوصا مراسم آنپکد بعدی سامسونگ باشیم. هنوز به طور قطع نمی توان گفت که آیا گوشی Galaxy Fold 2 زودتر از گلکسی S11 وارد بازار می شود یا خیر.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع