نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس اپراتور T-Mobile اندروید ۱۰ را دریافت نمودند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

گوشی‌های هوشمند نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس اپراتور T-Mobile در ایالات متحده بالاخره آخرین بروزرسانی سیستم‌عامل اندروید یعنی اندروید ۱۰ را دریافت نمودند. بر اساس گفته‌ی یکی از کاربران فعال در ردیت، بروزرسانی اندروید ۱۰ برای نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس اپراتور T-Mobile بیش از ۲٫۲ گیگابایت حجم دارد.

نوت 10 و نوت 10 پلاس اپراتور T-Mobile اندروید 10 را دریافت نمودند

بروزرسانی اندروید ۱۰ در حال حاضر در ایالت متحده آمریکا برای اپراتورهای Verizon و AT&T برای گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس در دسترس می‌باشد. حجم این بروزرسانی برای گوشی‌های فعال در اپراتورهای AT&T و Verizon برای نوت ۱۰ بیش از ۲٫۲ گیگابایت، مشابه بروزرسانی اندروید ۱۰ برای گوشی‌های فعال در اپراتور T-Mobile برای نوت ۱۰ می‌باشد. علاوه بر ایالات متحده، بروزرسانی اندروید ۱۰ برای کاربران گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ که در آلمان، هند، انگلیس، لهستان و اسپانیا ساکن هستند، موجود می‌باشد.

بروزرسانی رابط کاربری OneUI 2.0 مبتنی بر اندروید ۱۰ ویژگی‌های جدید و پیشرفتی کلی را در پایداری دستگاه‌ها به ارمغان می‌آورد. همچنین این بروزرسانی یک حالت تاریک در سطح سیستم همراه با قابلیت‌های قفل هوشمند صفحه‌نمایش، Digital Wellbeingف یک حالت فوکوس جدید، سیستم ناوبری جدید و آخرین پچ امنیتی ماه دسامبر اندروید را به ارمغان می‌آورد. قرار بود کمپانی سامسونگ از ماه ژانویه‌ی سال آینده‌ی میلادی اندروید ۱۰ را برای گوشی‌های فعال در چین و هند نیز ارائه نماید که قطعا سری گلکسی نوت ۱۰ در اولویت دریافت این بروزرسانی می‌باشند. اکنون گویا این غول فناوری کره‌ای تصمیم گرفته است تا یک ماه پیش از تاریخ معرفی رسمی، این بروزرسانی را منتشر نماید و قطعا این مورد خبر بسیار خوبی برای تمامی کاربران سری گلکسی نوت ۱۰ می‌باشد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع