حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

تکیز؛ وقتی موبایل شما خراب می‌شود، چه می‌کنید؟

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

وقتی موبایل شما خراب می‌شود، ابتدا چه تصمیمی می‌گیرید؟ شاید رؤیایی‌ترین پاسخ به این سؤال این باشد که فردی متخصص و آموزش‌دیده با قطعات اصلی، تلفن‌همراهتان را در محل با گارانتی تعمیر کند. اگر «تکیز» را بشناسید، این پاسخ دیگر رؤیا نیست و می‌توانید تمام این مزایا را به‌سادگی تجربه کنید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی تک تایمز در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

تعمیر موبایل چندان هم ساده و بدون مشکل نیست. شما نمی‌توانید به‌راحتی تلفن‌همراهتان را به اولین مغازه تعمیرات موبایل بسپارید و مشکلات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری آن را با اطمینان رفع کنید. پیش از هر انتخابی از خودتان بپرسید آیا تعمیرگاه موبایل مدنظرتان امنیت اطلاعات، تصاویر، ویدئوها و اطلاعات شخصی شما را حفظ می‌کند؟ آیا راهی برای اطمینان از این موضوع دارید؟ پاسخ به این سؤالات ابتدای راه است و سپس مسائل فنی باید نگرانی بعدی شما باشد. آیا تعمیرکار موبایل شما فردی متخصص و آموزش‌دیده است؟

تعمیرات برند‌های متنوع تلفن‌همراه نیازمند تخصص زیاد است که تنها از تجربه نشئت نمی‌گیرد و نیازمند آموزش‌های حرفه‌ای و به‌روز است. با حل این موضوع نوبت به قطعات می‌رسد. تلفن‌همراه شما یک‌بار دچار مشکل شده است و درصورت استفاده از قطعات غیراصل و غیرشرکتی ممکن است در مدت زمان کوتاهی مجددا دچار مشکل شود. سؤال مهمی که پس از تعمیر موبایل باید از خود کنید، این است که آیا ممکن است مشکل مدنظر دوباره سر‌و‌کله‌اش پیدا شود و موبایل شما نیاز به تعمیر مجدد داشته باشد؟ این موضوع در سیستم سنتی کنونی تعمیرگاه‌های موبایل به‌صورت کلامی اعلام می‌شود؛ به‌گونه‌ای که وقتی تلفن‌همراه شما مراحل تعمیر را گذراند، تعمیرکار به شما ضمانت کلامی می‌دهد که نمی‌توان از اجرای آن اطمینان داشت. تعمیر موبایل آن‌قدرها هم بی‌حاشیه نیست اما سؤال اینجا است که چگونه به این پرسش‌های اساسی برای تعمیر تلفن‌همراهتان پاسخ می‌دهید؟

تکیز

راه‌حل ایدئال تعمیر موبایل چیست؟

پیش از هرچیز اصلا قرار نیست از جایتان تکان بخورید. در خانه یا محل کار بنشینید و به‌سادگی فرم درخواست تعمیر موبایل تکیز را به‌صورت آنلاین پر کنید. کارشناسان حرفه‌ای با مدرک بین‌المللی «تکیز» با قطعات OEM (قطعاتی که از همان تولیدکننده‌ی محصول اصلی تهیه شده‌اند) و تضمین کیفیت تلفن‌همراه شما را در سریع‌ترین زمان تعمیر می‌کنند و با تضمین بهترین کیفیت، گارانتی خدمات به شما ارائه می‌دهند. حفظ اطلاعات محرمانه از مهم‌ترین اصول فعالیت تکیز است و کارشناسان این شرکت پایبندی به آن را در حضور مشتری و در رأس اصول اخلاقی مدنظر دارند.

اطمینان از اجرای خدمات برند یا طرح نوآور یا مجموعه‌ی نوین برای حل نگرانی‌های فراوان نیازمند اطمینان عمومی است. گاهی پیشنهاد خوب از سمت یکی از دوستان مطرح می‌شود و گاهی تعریف و تمجید‌های عموم جامعه شما را به‌سمت استفاده از یک مجموعه با خدمات منحصربه‌فرد سوق می‌دهد. خواندن نظرات مشتریان هم برای شناخت بهتر کیفیت و جزئیات خدمات خالی از لطف نیست.

مشکل موبایل شما چیست؟

مشکلات تلفن‌همراه می‌تواند شامل ایراد‌های نرم‌افزاری یا سخت‌افزاری شود. برای تعمیرات نرم‌افزاری اطلاع از مهم‌ترین و به‌روز‌ترین رویداد‌ها درزمینه‌ی سیستم‌عامل و نرم‌افزار‌ها بسیار مهم است و نرم‌افزار‌ها و سیستم‌های عامل‌ غیررسمی ممکن است مشکلات جدیدی پدید آورند. مشکلات سخت‌افزاری نیز با استفاده از قطعات اصل و OEM برای مدت بیشتری حل خواهند شد. اگر LCD تلفن‌همراهتان شکسته یا نیاز به تعویض باتری دارید، فراموش نکنید قطعه‌ی اصل می‌تواند برای شما بهترین راه‌حل باشد و چه بهتر که بدون اتلاف وقت این موضوع را در محل کار یا خانه با حضور کارشناس حل کنید. حال تصور کنید درکنار این راه‌حل خوب، جشنواره‌های ویژه در زمینه‌های مختلف اعم از تعویض LCD، باتری و… با قیمت‌های ویژه به شما پیشنهاد شود. اگر تصمیم گرفته‌اید موبایلتان را با «تکیز» تعمیر کنید، ۳۰ کارشناس حرفه‌ای با مدرک بین‌المللی و سابقه‌ی ۵،۷۰۰ تعمیر موفق در مدت کوتاه تولد این مجموعه، آماده‌ی ارائه‌ی تجربه‌ای نوین به شما هستند.

نگران نباشید  «تکیز» اینجا است

برای استفاده از خدمات تعمیر تکیز یا دریافت اطلاعات بیشتر در‌این‌زمینه می‌توانید به وب‌سایت تکیز مراجعه کنید یا با شماره‌ی ۷۲۹۱۲-۰۲۱ تماس بگیرید.

تکیز

درباره‌ی تکیز

تکیز ارائه‌دهنده‌ی خدمات حرفه‌ای تعمیر موبایل در محل برای کاربرانی است که زمان و راحتی‌ برایشان در اولویت قرار دارد. خدمات ما با استفاده از قطعات OEM و اصلی و ازطریق کارشناسان دارنده‌ی گواهینامه‌ی بین‌المللی ارائه می‌شود.

ارزش‌های ما

  • تعمیر در محل مشتری
  • خدمات حرفه‌ای مطابق با استانداردهای جهانی
  • حفظ امنیت اطلاعات
  • گواهینامه‌های معتبر بین‌المللی
  • قطعات OEMو اصلی
  • ضمانت تعویض قطعات

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع